tirsdag 8. november 2011

Julemarked..


Velkommen til mitt lille julemarked

Lyst til å oppleve nostalgisk julestemning?

Da bør du stikke innom Grevlingvegen 23 i Nannestad.
Her vil det være salg av alt fra
småmøbler, gammeldags julepynt, lys til julegodteri.
Ting som passer som små venninegaver, vertinnegaver eller
rett og slett bare noe til deg selv.

Jeg vil holde åpent hver adventshelg:
Lørdag 26/11 og søndag 27/11 mellom kl.1200 og 1600.
Lørdag 3/12 og søndag 4/12 mellom kl. 1200 og 1600.
Lørdag 10/12 og søndag 5/12 mellom kl. 1200 og 1600.
Lørdag 17/12 og søndag 18/12 mellom kl. 1200 og 1600.

Kaffe/te vil bli servert og noe å bite i dukker nok også opp..

Velkommen til koselig julestemning og julehandel hos
Elins anneks.
............................................................................................................................
Elins anneks ser også dagens lys i form av en nyopprettet blogg. Den er fremdeles under utforming - noe den sikkert kommer til å være en stund før jeg blir fornøyd. Men jeg kommer til å legge ut ting til salgs der så titt gjerne innom:

Liker du det du ser så legg deg gjerne til som følger.

Til slutt må jeg bare takke min kjære venninne Irèn som har laget min utrolig flotte header. 
Tusen hjertelig takk for all hjelp kjære deg!


post signature

2 kommentarer:

merethe sa...

SÅ spennende Elin!!:) Du lager jo så mye fint også. Skal prøve meg ut på låven i dag og ta bilder av kasser. Her er det frost og det er hvitt på jordene. Nå som kulden setter inn, er det godt å ha det lunt og varmt inne.
Ønsker deg en god dag. Klem Merethe

Lillelaila sa...

Så morsomt og spennende Elin!
Selvfølgelig må jeg følge med på Elins anneks også :)
Ønsker deg masse lykke til!
klem fra Laila