onsdag 9. november 2011

Jeg har vunnet:)

For en liten stund tilbake var jeg så heldig å være en av vinnerne av give awayen til Ann med den flotte bloggen Glassveranda. Jeg ble kjempeglad for det er sjelden jeg vinner på sånne give aways. Selv om man prøver:)
Og se det flotte skiltet jeg vant da.

Det passet helt perfekt her sammen med kurven i samme treverk. Hengende på oljeflaskene mine.
Og har du ikke vært innom bloggen til Ann så anbefaler jeg det på det varmeste. Hun har et nydelig hjem og ikke minst en utrolig flott blogg:)
Her er det hotel Cæsar og fyr i peisen nå.
Håper dere alle koser dere på den kalde høstdagen!!
post signature

5 kommentarer:

ITAF sa...

Gratulerer! Så gøy da, Elin :-) Nydelig fint skilt er det også.

Klem fra meg :-)

liven sa...

Grattis elin!!

Violetta sa...

Så gøy! Skulle tro tavla var spesiallagd til deg :)

Familien Furu sa...

Grabbis, det passet utmerket
hos deg :)

Ønsker deg en fin fin torsdag
klem klem

Mailinn`s interiørblogg sa...

gratulerer med vinnerlykke;) kjempefint var det;)