torsdag 17. november 2011

God morgen alle sammen!

Det er utrolig hvor pent det blir ute når frosten legger seg 
eller hva?
Når du ser snøkrystallene klamrer seg fast til vinduet og 
henger på trærne.
Det gir ro i sjela mi i hvert fall.
Er det ikke sånn at når en ikke leter etter noe, så finner man det.
Sånn var det da jeg fant disse gamle kakeformene.

Jeg var egentlig på jakt etter noe helt annet, men da jeg så de ligge bak disken så hoppet hjertet mitt over et slag. Merket at jeg nesten skalv litt i stemmen da jeg spurte hva hun skulle ha for dem. Og da hun sa en femmer for hver så var det ikke nei i min munn.
Synes de passet utrolig godt her under glassklokka sammen litt annen nostalgisk pynt.
Og litt julete er det også  grunn *smil*

Julestemningen har kommet for fullt.
Her durer og går julesangene hele tiden når jeg er hjemme, og det klippes og limes og pusses og osv...
Og jeg storkoser meg:)
Har dere begynt å forberede jula da folkens?
Håper dere alle får en 
strålende flott vinterdag. 
(for vi kan vel ikke akkurat kalle været ute høst nå lenger)
post signature

4 kommentarer:

Hverdagen vår sa...

Hei!

Da er jeg på blogging igjen-
Gleder meg til å komme å besøke deg i annekset ditt:)
Det kommer til å gå så bra, Elin-
Ser vi deg på cafe snart, eller? Nå er det på velhuset i Maura, og jeg skal ditt om onsdag-

En kaffe hadde vært kos snart

Klem

merethe sa...

Hei Elin. Ja det er nydelig ute nå. Gløtter ut innimellom slagene :) Har akkurat revet en liten vegg...hi hi føler meg som den snekkeren eller kanskje jeg skal si rinvningsarbeider. Det stod en liten halvvegg på kjøkkenet...den er nede nå..men da oppdager man(jeg) litt mere jobb også da.. slik er det med gamle hus. Så flott et skilt din kjære har laget til Annekset. Dere er utrolig flinke begge to. Blir hyggelig å hilse på dere på søndagen. Klem Merethe

Laila sa...

Jeg skal begynne å tenke på julen på mandag, først advent da, er fortsatt ikke ferdig med ting til julemarkedet vi skal ha på Tjura Cafe' lørdag. Blir spennende for vi har rekordmange utstillere i år.
Ha en fin kveld, klem Laila

Laila sa...

Hei du, ja vi skal ha julemarked i morgen fra kl. 10.00 til 16.00, vi har 26 utstillere, så her blir det alt fra tova tøfler til malerier og keramikk.
Jeg har en del strikk og heklede lykter ++. Ta en titt på linken til Tjura Cafe' til høyre på siden min så ser du bordet til Tanja fra i fjor. Vi er på facebook også (Tjura Cafe')
Nå skal jeg ut å handle inn til Cafeen.
Klem Laila