mandag 7. november 2011

Fra gammel brødform til lampe

Noen ganger kommer bare idèene.
Jeg har sett tidligere her i blogglandia at brødformer er blitt brukt til levende lys, men jeg har aldri sett at det faktisk er blitt gjort om til en lampe.
I forrige uke begynte jeg å få lettere panikk fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for lys i annekset. Vår kjære danske elektriker var ventet på torsdag og da måtte jeg ha alt klart.
Plutselig kom bare idèen til meg, og vi dro avgårde til Jessheim på loppeshopping.
Og jeg ble den lykkelige eier av hele åtte brødformer. Og litt andre ting men det kommer seinere *smil*
Frem med servietter og lim og hei hvor det gikk.
Og her er resultatet:)
Jeg er kjempefornøyd!!
Annekset går seg til - nå har vi begynt å innrede litt.
Og as we speak så sitter en frustrert danske og klager over sine store fingre som ikke passer til pirkejobbing. Men han prøver og på grunn av  det så er han best <3
En liten sneak peak på annekset kommer her.

Ikke så mye enda men det kommer mer etter hvert;)
Det ser så sannelig ut som hu Elin skal få realisert en av sine drømmer *smil*

Håper dere har en fin kveld folkens!

post signature

10 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

Smart! :) Du er så flink! Og så er det så godt at du er glad!

Klem E :)

sissel fjeldstad sa...

Oj så spennende Elin:) Er det sånn at du skal åpne utsalg? Jeg kommer garantert isåfall;-) Kjempeflink er du:) Klem Sissel.

liven sa...

Ser så fint ut Elin!

Har nettopp solgt to gamle brødformer, men har et par igjen. så takk for nydelig inspirasjon!

Lykke til videre med dine planer Elin

Min stil sa...

Heisan du. For en super ide. Flinke du.
Håper dine ønsker går i oppfyllelse ;)
KLæmmer Susanne

tinemor sa...

Så kult!
Ang puter/trykk:

De har både tekstilfarge som du fører på med svamp eller pensel, og tekstiltusj på Panduro. Jeg liker tusjen best. Tar litt lenger tid, men syns det er lettere å få det pent.
Men jeg syns at Panduro sin fort kan bli litt tam i fargen og bestilte sist fra utlandet, en tusj som heter Marvy Uchid, Fabrik marker. Vet ikke om de har den på Panduro....
Lykke til
Klem

salige lavendel sa...

Dette så jo kjempefott ut, likte de brødformene =) Og takk, alt er bare bra med meg. Koselig at du kom inn og hilste på.

Karin sa...

Gurimalla,har aldri sett brødformer bli til lampeskjermer. Helt utrolig fantastisk.Kjempeflott! Så flinke dere er.Klem fra Karin

Mailinn`s interiørblogg sa...

for en tøff ide;) du er virkelig kreativ må jeg si. gleder meg til å se flere bidler av annekset;)

Familien Furu sa...

Wow... så utrolig smart!! Det var kjempe stilig :) Blir spennende med anneksbilder :)

Ønsker deg en fin fin tirsdag
klem klem

rod i hob sa...

Takk for koselig helsing hos meg :-)

For en god idè med brødformene!

Blir spennende å sjå annekset framover :-)

Ha en god tirsdag!