torsdag 3. november 2011

Elins anneks - fra skrot til skatter..

I mange uker nå så har jeg jobbet mot et mål. 
Jeg har også hatt veldig god hjelp av min kjære danske som har stått på i mange, mange timer.
Annekset har blitt tømt, vegger har blitt isolert, nye vegger har kommet opp, panel , tak og gulv er lagt og malt, lister, vinduer osv osv....
Lamper og ovner kommer opp nå i helgen.
Så er jeg veldig godt på vei til å få en av mine drømmer oppfylt.
Og jeg har helt sommerfugler i magen når jeg nå kan fortelle at 1. advent vil jeg åpne mitt eget lille verksted/butikk/utsalg eller hva jeg nå kan kalle det.
Her nå mot jul vil jeg kalle det et lite julemarked kanskje?

Ideèn slo nok  først rot i meg da jeg var med på mitt aller første julemarked  i fjor og jeg så hva slags respons jeg fikk på mine ting. Salget mitt gikk veldig bra og jeg fikk litt blod på tann. 
Det har vært helt umulig for meg å binde meg til et julemarked i år iom at vi hele tiden har trodd at vi ville være hjemme med barn til den tid. Men den gang ei:( 
Da er det ekstra moro nå for meg å kunne holde mitt eget.
Det vil bli mulighet for å kjøpe egenproduserte ting samt snacks som hører julen til.
Etter hvert så kommer jeg til å åpne en egen blogg hvor jeg kommer til å legge ut bilder av hva som kommer til å bli mulig og kjøpe. Siden er under oppbygging:)
Med tid og stunder så blir det kanskje en mulighet for å sende ut varer også, men alt til sin tid.
Mer informasjon kommer etter hvert. Foreløpig så vil jeg dele med dere et bilde av litt av det som kommer til salgs.
Håper at dette er noe som virker fristende.
Jeg kommer til å servere kaffe og noe å bite i.
Velkommen skal dere være til
"Elins anneks"

post signature

11 kommentarer:

Min Quilte krok sa...

Å så spennende:-) Gleder meg
Klem

Line sa...

Ååå så herlig Elin. ;o)) Gratulerer! Gleder meg enda mer til 1.advent nå. ;o)) Klemmemassepå.

liven sa...

Så kjekt for deg Elin!!
Spennende!
Om jeg bare hadde bodd i nærheten skulle jeg kommet en tur på flekken :o)
Ønsker deg masse lykke til
Klem!!

Violetta sa...

Så moro! Dette tror jeg du passer til. Kjekt å ha noe å fokusere på i ventetiden, men vær obs...det er kanskje akkurat nå det skjer! :)

Synnøve sa...

Ønsker deg lykke til:-) Skulle ønske jeg bodde nærmere deg, da hadde jeg stått på trappa og ventet på at du skulle åpne:-).

Klem

tinemor sa...

Ja, dere kan fint finne slike ur på nettet.
Bare å Google :-)
De jeg har brukt, lå bakert i den Tyske interiørboken Zeitlos Shabby, som jeg skrev om for litt siden
Lykke til
Klem

Tove `blogg verden sa...

Så spennende :) Håper du får masse besøk i annekset ditt :) Ser ut som noen flotte ting du selger!!!
klem Tove

merethe sa...

Hei Elin :) Så spennende prosjekt du holder på med. Tenk å åpne sitt eget lille utsalg. :) Jeg har kasser igjen. Tror det er gamle polkasser. Kan se om jeg får tid til å ta bilder av dem i helgen. Så jeg kan sende til deg. Jeg skal ha juleverksted ute i Rødstua for et gjeng damer i helgen. SÅ litt å ordne i forkant. Gleder meg masse :) Ja endelig får vi nytt kjøkken. Det har vært min drøm helt siden jeg flyttet hit :) Tror det blir knallbra. :) Jeg sender deg en mail ang. kassene. Klem Merethe

merethe sa...

Finner ingen mail adresse til deg...har kanskje øyne i veien ? :)

Familien Furu sa...

Så spennende og flott!

Godt å ha noe å henge fingrene i :)

Klem klem

Anonym sa...

Gleder meg stort! Blir så spennende å se:)
goklem fra Gun I maura