mandag 14. november 2011

Det går seg til...

I helgen ble det produsert skilt.
Og ikke hvilket som helst skilt.
Det var min kjære danske som fikk frest ut inngangsskilt til annekset.

Flinke mannen <3
Synes det ble bra jeg.
Ikke så veldig enkelt å ta bilder i skumringen men.
Jeg er glad for at vi begynte med julegaver tidlig i år. Har igjen til tre stykker og litt småtteri. Til og med julekortene har jeg begynt å skrive. Tanken var også at jeg skal være mest mulig ferdig til jeg skal holde åpent neste helg.
På fredag så var jeg på åpningen av Sundbytunet. Det var kaldt, men veldig koselig.

Ekstra hyggelig var det å møte Anki for første gang som nå driver sin egen butikk "Landlige hjem" på tunet. Og butikken var like koselig som sin eier. 
To bloggere til møtte jeg også. Veldig hyggelig å hilse på dere Anette og Elin Anita. Dette var stort for meg som aldri har meldt meg på noe bloggetreff.
Og til helgen så skal jeg også få treffe en annen medbloggerske. Da drar jeg og dansken avgårde for å kjøpe et par trekasser av Merethe med bloggen "livet på småbruket". Håper jeg får en liten kikk inn på rødstua;)
Nå skal jeg plante meg foran tvèn.
I morgen er det atter en dag med produksjon. 
Og jeg storkoser meg:)
Ha en fin uke folkens!

post signature

4 kommentarer:

ITAF sa...

Hei på deg, Elin!

Skiltet ble kjempefint! All grunn til å være stolt av dansken din! Han kan sine ting den mannen :-)

Gleder meg veldig på dine vegne! Synes det er tøft gjort å sette i gang med alt dette. Heia Elin :-)

Mailinn`s interiørblogg sa...

kjempe stilig skilt. skulle gjerne hatt noe liggnende på hytteveggen vår=) så koselig å treffe så mange likesinnende;) håper du får en fin dag. klem

MissMette sa...

Hei Elin :)
Så flotte skilt ღ og du har all
grunn til å være stolt ღ Kjekt
også å møte noen av sine blogg
venner også... Jeg var også så
heldig å få møte noen av de da
jeg var på ferie til Sunnmøre i
sommer, superkoselig ღ
Ønsker deg en fortsatt fin kveld
Stor klem fra Mette

rod i hob sa...

Åååå...
Kjekt når ting går grett :-)
Flink danske må eg sei! Han kan det han! Fint skilt!

Her har eg bjynnt å jera *alt* sjøl.. Mannen e jo såvidt innom i helgene, å de e ikkje møje han får jort.

I dag skifta eg lyspærer -sånne bittesmå- dessverre hadde me bare 20, å de sku væra 10 -så eg får kjøpa nye i mårå... For ellers kan dei brenna opp -visst nok- Å DET vil me ikkje ha noge av!!

God tv kveld te deg og meg :-)