fredag 11. november 2011

Den 11.11.11 kl 11.11

Da lurer jeg fælt på hva som skal skje..
Men noe er det i hvert fall. Vi skal nemlig på julebord med min kjære danskes jobb i dag.
På innbydelsen står det at akkurat på det tidspunktet så skal det skje noe. Hmmm.....spennnende.
Ellers så skal jeg på butikkåpningen til Anki. Er spent både på hennes vegne og ikke minst for å treffe henne for første gang. Nesten litt skummelt:)
Sundbytunet på Jessheim ser dagens lys i dag, og ut i fra hva jeg kan se så kommer det mange flotte butikker der.
Er spent ja.
( englelysene er fra Barcelona og er en reisegave sistern og kjæresten. Synes de var helt nyyydelige!)

Ellers så har jeg cirka en million ting i hodet om dagen. Jeg pusler og styrer med anneks og det kommende julemarkedet. Min nye blogg driver jeg også og finpusser på.
Sommerfugler i magen har jeg også. 
Tenk at jeg skal få realisert en av mine store drømmer. Kanskje ikke i så stor skala som jeg ønsker, men det kommer kanskje etter hvert.
Det å markedsføre seg seg selv er ikke så enkelt da.
Janteloven har tydeligvis sitt grep om meg og jeg er nok litt beskjeden. Men skal man nå frem til folk så må jeg svelge noen kameler.
Derfor så ønsker jeg at flest mulig titter innom meg på bloggen "Elins anneks". Der kommer det til  å skje litt av hvert med tid og stunder. Legg deg gjerne til som følger.
Jeg er også på Facebook. Der kan du søke opp "Elins anneks" så kommer jeg frem. Alltid hyggelig med en hilsen, og del gjerne med vennene dine hvis du liker det du ser.
Det siste jeg har gjort er å opprette et arrangement med julemarkedet jeg skal holde. Det gjelder bare for den første helgen. Flere kommer:)
Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en 
riktig god helg*smil*
post signature

8 kommentarer:

Julebord sa...

"hei alle kjolene ser vakker og fantastisk. everyine ønsker å se annerledes på slike dager ...
ønsker deg god jul på forhånd"

Familien Furu sa...

Jeg følger deg der å jeg vet du :)
Håper åpning var flott, kansje har du shoppet litt også?

Ønsker deg en flott dag videre
klem klem

merethe sa...

Hei Elin. Nå har jeg lagt ut bilder av kasser på bloggen min. Jeg skal så klart gå inn på den andre bloggen din og bli følger der også :) Blir veldig spennende å følge med deg og din lille butikk. God helg. Klemmer Merethe

Landlige Hjem sa...

Hei kjære Elin, det var sååå koselig å endelig få gleden av å treffe deg <3 like herlig i virkeligheten ,)) Det ble jo nesten et lite bloggtreff når både du, Elin og Anette var der samtidig, så gøy!! ,))
Du er hjertelig velkommen når du har veien forbi vet du ,)) LYKKE TIL med butikken, nå skal jeg inn å titte innom deg <3 Så er det natti natti her, opp igjen kl 07 i morgen... Jeg håper du likte deg på Sundbytunet <3 GOD klem fra meg, Anki

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Hei:)
takk for sist hyggelig å hilse på deg...
håper det var en spennende overaskelse på julebordet:)
ha en fin lørdag..

Franske drømmer sa...

Hei vennen!

Hvordan var julebordet, og åpningen til Anki? Skulle så gjerne vært der, og gleder meg veldig til jeg får tatt turen innom engang!!

Skal inn å sjekke den andre bloggen din nå, jeg, blir moro å følge med! Du er jo så flink!!

Åssen er det med dere om dagen, da?
alt vel?

Ha en fin søndag!

Stor klem

Blonder og perler sa...

Blir artig å følge deg på den andre bloggen også. Legger meg til som følger, selvfølgelig.

Lykke til med butikken.

Mvh Frida

-Mia- sa...

Så mye spennende som skjer for deg da!! GØY! :-) Håper du får en fin kommende uke!! KLEM