tirsdag 11. oktober 2011

Veranda i vinterdrakt...

"When life gives you lemon, make lemonade"
Dette ordtaket burde vel de fleste av oss leve etter. Men det er ikke enkelt.
Tusen hjertelig takk for trøstende kommentarer på forrige innlegg. 
Det varmer godt å se hvor mange som faktisk venter sammen med oss.
Og som dere sikkert har skjønt så er dette det som opptar meg om dagen. I tillegg til jobben min. men det bør jeg ikke skrive noe om her. Ikke enda i hvert fall.
Jeg føler meg som en dårlig blogger og jeg er dårlig til å kommentere inne hos dere andre.
Men livet nå om dagen gir meg ikke så mye energi.
Jeg har tenkt tanken om å slutte og blogge, men har vel kommet frem til at dette er tross alt mitt fristed. Der hvor jeg kan klare å fokusere på andre ting. Fokusere på ting som gir meg glede.
Så håper jeg at dere har tålmodighet med meg for planen er å komme sterkere tilbake.
Jeg har jo et anneks som skal vises frem også *smil*
Det må bare bli helt ferdig først.
Så avslutter jeg med litt bilder fra verandaen vår som har fått vinterdrakten på.
Ikke lenge til vinteren banker på nå gitt..
Jeg har stjålet ideèn til de som vant Norges vakreste hjem. Tenkte plutselig på at vi hadde en søppeldunk som bare sto der. Og dette synes jeg var en kjempekul ide:)


Ha en fin tirsdag folkens!
post signature

11 kommentarer:

liven sa...

Flotte bilder fra din veranda Elin !!

Ønsker deg en god dag :o)

lisje astrid's husblogg sa...

Så utruleg vakkert og stemningsfullt ♥

God tysdag!

Klem frå Astrid

merethe sa...

Så lekkert du har gjort det. Stilig. Å om jeg kunne få til noe slikt du.
Det ser ut til å bli en dag med sol Elin :) Veldig glad for at du blogger , så koselig å stikke innom deg. Ønsker deg en riktig god dag. Klemmer Merethe

tove sa...

Koselige bilder fra deg idag...
Klem Tove

Synnøve sa...

Så flott veranda du har, Elin.
Masse fint øynene kan hvile på der:-)
Nå skal jeg på tur og finne et lite grantre som du har,hihi. Hermmer etter deg:-)
Du må ikke slutte å blogge,liker bloggen din så utrolig godt.

Jeg håper barnet deres kommer snart.
Klem

Anonym sa...

Jeg skjønner så godt hvordan du har det, Elin! Vi er også i et adopsjonsventevakuum for tiden, og det er virkelig ikke alltid så greit....Jeg setter stor pris på bloggen din og håper du vil fortsette å skrive. Du skriver så godt om mye av det jeg selv tenker. Håper vi snart er i mål begge to!

Verandaen din er forresten rålekker;)

Venteklem fra meg til deg.

Blonder og perler sa...

Så fint du har det, Elin. Gir masse inspirasjon;))
Med tanke på ditt forrige innlegg; unner deg absolutt å få oppleve det du lengter etter - barn er en gave. Det er snart din tur, skal du se. Når det skjer vil det barnet få det godt, det er jeg sikker på. Venter sammen med deg..

Tulip sa...

Nydelig Elin!
Tenker på deg mht forrige innlegg. Sterkt å lese...og får klump i magen. Ønsker dere lykke til!

klem

Villa Klaraberg sa...

Hei Elin! Beklager at jeg ikke har fått besøkt bloggen din og takket for den kjempekoselige hilsen fra deg. Jeg har hatt det så utrolig travelt med salg og kjøp av ny bolig så det har ikke vært tid til blogging i det hele tatt. Så utrolig koselig det var på verandaen din...skikkelig stemningsfullt!!

Jeg håper du får telefonen du venter på, det må være en påkjenning med all den ventetiden. Krysser fingere for at den kommer snart!

Ha en fortsatt fin uke, klemmer fra Jorunn

Elin / Draumesidene sa...

Flott på verandaen din! Heilt sant; ein lyt gjere det beste ut av alle årstider!

Og du; DU har vunne yndlingsputa mi inne på Draumesidene :D Gratulerer! Finn ikkje adressa di, kan du sende meg ein mail?

God klem!
E

ღ OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Råtøft med den "søppeldunken"..Veldig flott hos deg, god høststemning:))