mandag 24. oktober 2011

Inngangsparti - før og etter

Vi har våre måter å takle denne ventetiden på.
Og  min kjære danske takler den med å pusse opp.
Så han sitt prosjekt (i tillegg til annekset) har vært å bygge om og pusse opp inngangspartiet vårt.
Som jeg har skrevet om tidligere så har vi jo fått nye dører og vinduer i hele 1. etasje. Da det kom på plass så kunne vi jo se at inngangspartiet sårt trengte til en oppgradering.
Eller for å si det sånn - min kjære har prata om det i hvert fall et par år. Jeg har stort sett syntes det var greit det vi hadde jeg. Men nå som han har fått svingt seg så må jeg si at det er en STOR forandring.
Vi har fått nesten dobbelt så stor plass og han har bygget opp en femkantet trapp. Får litt sånn herregårdsfølelse av dette jeg *smil*
Med tiden kommer det to benker på hver sin side. Men det stresser vi ikke med. På nyåret regner jeg med:)
Og tenk - nå er det enda mer plass å stæsje på for kona. *hehehe*
Har jeg i grunn sagt at jeg har en veldig flink danske;)
Så med et lite bilderas av det nye inngangspartiet ønsker jeg dere en 
riktig fin uke!
Inngangspartiet før:
 Inngangspartiet etter:






post signature

19 kommentarer:

ITAF sa...

Kjempeflott nytt inngangsparti, Elin! Tommy har absolutt god grunn til å være stolt over nytrappen! Så utrolig koselig og staselig det ble :-)

Jannicke sa...

så utrolig fint!! du har en flink mann (ja, dere er flinke begge to) :o)

Klem til deg, min venn.

MissMette sa...

Hei og god mandag, Elin :)
Så flinke dere er :) Trappa ble
kjempeflott, og så herlig med
skikkelig tak og plass forran
inngangsdøra :) herlig, herlig...
Ønsker deg en fortsatt fin dag
og uke. Stor klem fra Mette

Tove `blogg verden sa...

Så flott det ble :D Helt nytt inngangs parti :)Kunne tenkt meg å gjøre noe med vårt også... men det står litt bak i køen ;)
Ha en fin uke
klem Tove

Rita sa...

Så utrolig fint:)

Ha en fin mandag
-Rita

Laila sa...

Kjempefint ble det, og jeg har sagt det noen ganger, dansken er et funn.
Ha en riktig fin dag, klem Laila

Karin sa...

Hei Elin,kjempeflott inngangsparti syns jeg.Skulle ønske mitt var sånn også. Dansken din er innmari flink. Ja oppussing er en fin syssel når man går å venter...Og så blir jo ting bare finere og bedre rundt en også. Ønsker deg en riktig god uke. Klem fra Karin

Sisselshverdag sa...

Så flott det ble :D Flinke dokke e :D

Hyggelig å få kommentarer fra deg i bloggen min, fint å ha litt kontakt da.

Ha en hyggelig mandag :D:D

tinemor sa...

SÅ fint det ble!!
Klem

Synnøve sa...

Så kjempeflott det ble.
Du ar virkelig en flink danske:-)

Synes det er så fint med tak over inngangspartiet.
Å i den stolen har jeg kunnet sittet lenge og bare koset meg:-)
Klem Synnøve

Rebecka sa...

Nydelig Elin, Tommy er virkelig flink. Gleder meg til å komme på besøk når anekset er ferdig også ;O)
Klem Rebecka

Rebecka sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
The Hoegler Family sa...

Kjempeflott!

Min blogg om Interiør, lopper og brukting. sa...

Her er bare en ting å si: RÅLEKKERT!!!!

Det blei kjempefint, masse lykke til videre med alt :)

Gode klemmer

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Elin :)
Ble utrolig flott det nye inngangspartiet deres, kjempefint pyntet også :)
Flink kar han Dansken din, he,he :)
Håper ventetiden deres er snart over, å at drømmen deres går i oppfyllelse snart :)

Ønsker deg ei kjempefin helg
Klem Mette :))

merethe sa...

Så fint det ble. Godt å ha noe å henge fingrene i. :) Gleder meg til å se annekset! Ønsker deg en fin ny uke. Klemmer fra Merethe

Torunn sa...

Det var litt av en forskjell!! Veldig flott :))

No.15 sa...

Hei

Veldig fine Bilder du viser. Kjekt med en handyman.
Ventetid? Baby snart?

Lykke til! :)

Klem, Lise

Cat sa...

What a nice house !
Kisses
Cat from France