mandag 26. september 2011

Julestemning???

Det er vel strengt tatt en smule tidlig.
Men jeg har i hvert fall så smått begynt å produsere litt.
Blir nok ikke noe julemarked på meg i år. Det har vært klin umulig for meg å binde meg til noe nå som det kan skje ting i adopsjonen hvilken dag som helst.
Så hvorfor i all verden driver jeg på med produksjon da mon tro?
Veeeel.........
Noen planer har jeg da *blunke*
Men det kommer jeg tilbake til seinere.
Et par bilder av produksjonen slenger jeg i hvert med sammen med et ønske om en riktig flott uke til dere alle.


Så håper vi på at den varmen som er lovet oss kommer.
*Juhu*


post signature

13 kommentarer:

Landlige Hjem sa...

Hei Elin, så koselig å høre ;)
Ja det er godt det er fler med julestemning om dagen hi hi ,))
Her er det kranser som står på timeplanen ;)
Nyyydelige ting du har laget, gleder meg til å høre mer <3
Jaa, håper varmen kommer, sen sommer hi hi ;))
Kos deg og ha en glad ny uke ;))
Klemmer anki

Min Quilte krok sa...

Gosh så fine:-) Ja lett å bli i jule stemning.
Ha en fin og kreativ uke:-)

ITAF sa...

Jeg måtte nesten gni meg i øynene inne på FB i sted... Håper inderlig dere omsider er inne i siste innspurt før den store telefonen! :-)))

Nyyydelige ting du lager, Elin! Flinka ;-)

KLEM!

MissMette sa...

Hei Elin, så skjønne ting du
lager ღ og skjønner godt at
du ikke kan planlegge så langt
frem, spennende tid for dere :)
Ønsker deg en fortsatt flott
uke, stor klem fra Mette

Familien Furu sa...

Hei hei
Så flink du er :) Julen ja.. jeg som normalt ikke egentlig har vært noe julemenneske har begynt å forbrede den, kjøpt julegaver, ordnet å kjøpt inn/plukket til dekorasjoner osv -denne julen skal nemlig bli sånn som jeg har lest at andre har hatt det hi hi hi

Jeg håper så inderlig at dere snart vil få den telefonen :)

En god uke ønskes deg fra meg
klem klem

Laila sa...

Spennende, tenk om det er en liten der til jul, holder tomler for det. Her går det i forberedelser til julemarked, lekre ting du lager. Har sydd nye trekk til sofaen i dag så nå mangler bare de nye skapene som skulle komme sist i august, de kommer? nå sist i oktober.
Ha en fin uke du også, klem Laila

Mamsens hus sa...

Så fine ting du lager. :)
Ikke vanskelig å få meg i julestemning, mørkekvelder og levende lys ja da gleder jeg meg til jul. :)

The Hoegler Family sa...

Nydelig som alltid. Adopsjon naar som helst, var det ironi, eller har du faatt flere, nye opplysninger? Haaper virkelig det er det siste! Fikk helt gaasehud naar jeg leste det.

Kjempeklem

The Hoegler Family sa...

Flotte nyheter du la igjen paa bloggen min. Krysser fingre og taer for dere. Ble jo ikke julegave i fjor, saa da haaper vi paa en bedre en i aar.
Kjempeklem

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei Elin:)
Nydelige ting du lager:) Ble inspirert til å finne frem noen saker jeg og som jeg kan putle med..
Ha en kjempefin dag og uke.
KLemmer:)

Mamsens hus sa...

Hei igjen. :)
Takk for gode ord inne hos meg og takk for at du deler litt av deg. :)
Håper alt ordner seg for deg/dere.
Masse lykke til!! :):)
Klem,klem

merethe sa...

Så nydelige ting du har laget Elin. Julen kommer fortere enn vi aner. :) jeg fikk hjertet i halsen når du skrev om adopsjonen.... å som jeg håper at dere får den tlf i morgen den dag. :) Nyter du det fine høstværet? Er ute hele dagen lang.Klemmer Merethe

Hespe sa...

Hei venn!!
Ja, det er nok ikke bare hos deg at "julestemningen" er begynt å komme ;) Har sett at produksjonen er begynt rundt omkring, og er nok like før jeg setter igang jeg også.

Så godt å høre at det skjer noe rundt adopsjonen - dere har ventet lenge nok nå :)

Nyt uken videre, og til helgen blir det jo sommer igjen også ♥

Klem fra Hildegunn