fredag 2. september 2011

Høststemning og helg....

Det er utrolig hvor fort tiden går når man har det travelt. Ser jo at det er to uker siden jeg la ut et innlegg sist.
Det er annekset som tar all vår tid om dagen. Hver ledige time går til det.
Forhåpentligvis kommer det bilder snart.
Jeg er veldig spent på hvordan det ferdige resultatet blir. Hodet er fullt med ideèr til ting og tang jeg skal ha der inne. For ikke å snakke om alt jeg har lyst til å produsere *smil*
Annekset skal bli mitt sted. Og jeg har planene klare.
Men det skal jeg fortelle om litt seinere;)
I en liten pause i går så puslet jeg litt med blomstene ute i hagen. Masse som kan kastes, og de fleste pelargoniaene våre har fått flyttet inn igjen. været er jo så ustabilt! Dessuten så er det sommerblomster og nå er jeg i høstmodus.
Men den ene rosebusken, en knøttliten vel og merke, blomstrer igjen:) Den står der så puslete og ensom, men så sannelig har det dukket opp et par blomster på den. Og selvfølgelig har jeg glemt å ta bilder.
Hortensiaen vår trengte en opprenskning også. Men det var fremdeles blomsterhoder som var ganske så fine.
Dermed så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en krans. Igjen - Elin prøver seg på noe hun ikke har gjort før.Ganske fornøyd med resultatet egentlig:)
Så med et bilde av en litt mer høstlig veranda så ønsker jeg dere
en riktig god helg.
Og lover å kommer sterkere tilbake på kommentarfronten.
Håper dere ikke gir meg opp...


post signature

20 kommentarer:

merethe sa...

Heisann :) Enkel flott pynt som hadde et herlig høstpreg. Her blomstrer det enda på terrassen og det sørger alle pellisene for. :) Men overhelgen blir det vel å få båret inn alle sammen.... har mange. Spennende med anekset..gled deg masse. Det er så herlig å ha et eget sted å utfolde seg. Jeg har allerede ofte besøk i Rødstua...seinest i går kveld satt vi der og prøvde oss på rammelim...en måte å overføre bilder til stoff på. Artig og spennende. God helg...jeg gir deg ikke opp ;) klemmer Merethe

Monica sa...

Nydelig:)
En vakker dag må du lære meg litt om blomster,vennen <3

Romantikk-takk. sa...

Så koselig. :) Mange flotte innlegg du har lagt ut,begynner å bli en del blogger så jeg rekker snart ikke å henge med på kommentarfronten. Har forsømt deg,sorry.
Helgeklem.

liven sa...

Heisann

Et nydelig høstbilde!
Er spent på annekset :o)

ønsker deg en fin helg elin

Violetta sa...

Så koselig, og så fin kransen ble! Riktig god helg til deg også!

Ja nå har "Ellinor" reist. Neste gang er det deg vi heier på!!! :)

Elin / Draumesidene sa...

Flott bilde! :) Blir spennende å sjå bilder frå annekset!

Ha ei fiiin helg!
Klem E :)

MissMette sa...

Hei Elin :)
Kjempeflott krans du har laget deg :) ...og spennende med anekset, gleder meg til å se... Ja, i morgen skal jeg også plante høstblomstene på tide det nå ser jeg :) Ønsker deg en strålende helg, stor klem fra Mette

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig høstkrans! Hortensia får så vakre farger nå om høsten.
Så spennende med anneks..., spent på det ferdige resultatet.
Ønsker deg en riktig super helg.

Precious Home sa...

Innom for å ønske deg en riktig god fredagskveld!

Landlige Hjem sa...

Hei du gode! Så koselig du har pyntet ,) Kjenner igjen dette med tid ;) Her går det i hundre om dagen, men all ledig stund skal jeg bruke på å hilse på ;)
JAAA det må du, hadde vært så utrolig gøy!! Du er hjertelig velkommen den 11 .11.11 og alle andre dager også <3 Du må si hvem du er da hihi ;)) Det blir jo ekstra stas når bloggevenninner kommer innom vet du <3 Nyt av helgen min venn og jeg gleder meg til bilder fra anneskset ,) Spennende!!
Varm klem fra meg, Anki

Ingunn sa...

Så nydelig høststemning du har laget.
Så spennende med anneks. Det høres herlig ut med sitt eget lille hus...
Ha en fin helg.
Klem. Ingunn

lisje astrid's husblogg sa...

FANTASTISKE bilder!
Nydeleg haust stemning ♥

Likte også særs godt tøy dokke Anna :)

Takk for fine ord frå deg ♥

Nyt kvelden :)

Klem frå Astrid

Lillelaila sa...

Hei Elin!
Jo takk jeg har det bare bra selv om dagene flyr hos meg også ;)Er jo bare deilig når man har mye å gjøre, og ikke minst har energi til det!!
Gleder meg veldig til å se annekset ditt! Det blir spennende å se hvilke planer du har ;)
Hortensia kransen din var nydelig Elin! Synes hortensia er lekker tørket også jeg..
Kos deg i helgen!
Klem fra Laila

Ingunn sa...

Så kosleig høstbilde.. Vakkert med hortensian som har skiftet farge. Kos deg på terrassen:)
Klem Ingunn

Prinsesse Elin sa...

Gleder meg til å få høre mer om de planene og kransen har du virkelig fått fin. Mine blir liksom alltid så.....ujevne he he. Dette her har du virkelig fått til synes jeg.

Klem:)

Blonder og perler sa...

Koselig stemning!!
Gleder meg til å se hvordan anekset blir:-))
Takk for koselig kommentar hos meg. Kjøkkenet mangler fortsatt litt før jeg tar noen oversiktsbilder, men det kommer, det kommer.
Ha en fin søndag.
Klem Frida

Man tager hva man haver sa...

Dette var nydelig, så flott kransen var. Hortensia er virkelig nydelig om høsten, nesten finere enn om sommeren. Ble litt spent på annekset jeg også, så jeg får prøve å legge meg til som følger. Følgerfunksjonen så ikke ut til å funke før i dag,men får prøve nå. :)

Ha en fin søndag.

Bergfrua sa...

Så utrolig lekkert =)

NOSTALGIBUA sa...

Det ble jo en flott krans! Kul bord dekorasjon.

Herman Grans ♥ sa...

Kjempefint bilde! :)