tirsdag 2. august 2011

Og alle hjerter gleder seg...

Ja det gjør vi.
For førstkommende lørdag så skal min kjære lillebror gifte seg.
I den forbindelse så er det mye som skal ordnes. Og disse storesøstrene her er intet unntak. Og i hvert fall ikke når brudgommens to små nieser skal være brudepiker.
Vi har lett overalt etter noen passende brudepikekurver, men det har vært helt umulig å finne noen i den rette størrelsen. Og bestiller en ferdige kurver så koster de jo en formue.
Men så hendte det en dag at min kjære var på sin elskede Clas Ohlson - mannens mekka.
Han er overbevist om at der kan man finne alt. Jeg bare rister på hodet og lar han gå i den troen.
Men nå tror jeg så sannelig at jeg må gi han rett.
Han ringte meg på jobben, gledestrålende, og sa at nå hadde han kjøpt brudepikekurver. Jeg måtte bare stikke innom Europris på vei hjemover og kjøpe en flaske hvit spraymaling.
Ja nå var det to søstre som plutselig ble veldig spente.
Og vi ble ikke skuffet.
Her har dere utgangspunktet.
Fin størrelse på denne her.
Og sånn ble de med litt spraymaling og dilling.
Så hva synes dere?
Er det nok pynt eller ville dere hatt enda mer?
Her henger de i hvert fall, i påvente av små pikehender som skal kaste roseblader
oppover kirkegulvet foran den rødmende bruden:)
Ha en fin tirsdag folkens.
Her er vi i feriemodus:)


post signature

9 kommentarer:

Elin / Draumesidene sa...

Fine! Det enkle er ofte det beste! :) Lykke til!

Klem E :)

Laila sa...

Less is more, de er nydelige som de er.
Og jeg har sagt det før: klon den mannen.
Min eldste sønn skal gifte seg neste lørdag, og de har to jenter, ni og tre år, som skal være brudepiker. Kan tro det blir gøy, hun er her hos meg nå og det blir mye prat om bryllup.
Kos dere i bryllupet, klem Laila

merethe sa...

Hei Elin. :) De ble nydelige akkurat passe pyntet synes jeg.
Spennende med bryllup :) Og særlig når det er lillebror som skal gifte seg. Ha det fiiint :) klemmer Merethe

tove sa...

Så smart. Disse var flotte.
Lykke til!
Klem Tove

Prinsesse Vilikke sa...

Så fine!! Jeg syns de skal være akkurat som de er!

Violetta sa...

Jeg liker det enkelt så for meg er det pynt nok :) Kjempefine kurver, virkelig, og tenk å ha en gubbe som SER slikt da ;-)

Mette`s hus og hjem sa...

Heia Elin :)
Kurvene ble kjempefine, smart mann du har :))
Syns også de var helt perfekte som de er nå :)

Ønsker deg en fin morgendag og lykke til i bryllupet
Klem Mette :))

Linda Merete sa...

så fine de ble..
Kanskje jeg skal lakke mine hjerter til å ha lys i...Hmmm, må nok vurdere det strekt nå ja.
Klwm

salige lavendel sa...

Så søte de ble! Så flink mann du har som klarer å finne denslags "jenteting" =)