torsdag 14. juli 2011

Endelig helg..

Et par veldig lite bloggifiserte bilder av meg her. Men jeg måtte bare ta bilde av mine to små skjønninger. Ikke så mye som synes av Happy men.
Disse to småtrollene har i hvert fall jeg planer om å kose med i helgen etter en særdeles hektisk uke. Føles sånn i hvert fall selv om nå som jeg tenker tilbake så skjønner jeg ikke helt hva jeg har gjort. Hmmm...
Disse tre bladene har jeg også tenkt til å kose meg med. Gleder meg til en tidlig morgen, med en god kopp kaffe og inspirerende blader.
*Lykke*
Skal få gjort litt i helgen også. Har et par maleprosjekter i garasjen som venter på meg. Husarbeid venter også på meg. I dag ble brødbaking prioritert.
Min kjære danske skal pusse og male grunnmuren. Gleder meg til å se hvor fin den kommer til å bli.
Forhåpentligvis så kommer det et interiørinnlegg fra meg i løpet av helgen.
Så må jeg bare få takke for utrolig hyggelige kommentarer på forrige innlegg. Det varmer utrolig å se hvor mange som bryr seg.
Da gjenstår det bare for meg å ønske dere en
riktig god helg.

post signature

8 kommentarer:

Mailinn`s interiørblogg sa...

så søte kattepuser du har=) her er det dessverre et dyrefritt hjem da mannen er allergisk. vurderer å bytte han ut når jeg ser slike søte puser..hihi..neida;) Så effektiv du/ dere skal være i helgen. Her er det også opppussing av soverom som står for tur i helga. lykke til med alt som skal gjøres, god helg og fortsatt god sommer;)

Synnøve sa...

Søte katter du har.
Kos deg i helgen med nydelige interiørblader.
her har sommeren endelig kommet,håper den blir lenge
Klem Synnøve

Eva sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Eva sa...

Hei Elin.

Et lite miauu.. frå meg igjen etter et års fråvær.

Er tilbake i Fjørehuset mitt for nokre korte ferieveker og kjem til å blogge litt no i ferien.

Kattene har det fint ser jeg.

Klem fra Eva Maria.

merethe sa...

Vi har ei stor ei som også trenger litt kos etter storbesøket. Vovsen er så snill og rolig, men vi merker det når folka har reist at da er det virkelig hennes tur til å få oppmerksomhet. :) Maleprosjekter ja...har noen jeg også men de går ingen steder. Syr litt i stede jeg.
God helg til deg. Klemmer Merethe

Franske drømmer sa...

Så skjønne!
Herlig med disse kattepusene!<3

Vi bor i Sandefjord, jeg er herfra og min kjære er innflytter ;)
Det er jo bare en halvtimes kjøring fra Undrumsdal!;)
Moro! Hvor bor du, da? I vestfold du også, eller er det bare bror?

Nyt helgen da, vennen, og kos deg!!

Klemmer i fleng

liven sa...

Skjønne katter du har Elin!
Håper du har fått kost deg i helgen :o)

MissMette sa...

Koselig plass du har her, Elin ღ
... og søte pusen :) Du må kose deg
masse med frokost, kaffe og koselige
magasiner - rett og slett nyte dagen
med beina høyt hevet, hihi... for det
skal jeg nemelig gjøre :)

Trist og sikkert veldig frustrerende
at dere må vente så lenge på deres
lille, jeg fatter ikke at slike ting
skal ta så lang tid? - for en papir
mølle det må være, for barn som
trenger nye forelde er det vel nok
mange som trenger... Håper du har
det bra og greier og ta tiden til
hjelp, så ordner det seg ganske
sikkert snart ღ Ønsker deg en fin,
fin søndag og uke som kommer.
Klem fra Mette