torsdag 21. juli 2011

Elin prøver seg på ting hun ikke kan...

Og kanskje ikke bør gjøre igjen...?;)
Men prøve må man jo få lov til.
Jeg fikk ånden over meg, i og med at Hortensiaen har begynt å bli litt brun i kantene.
Det er jo så mange flotte blomsterdekorasjoner der ute. Og jeg tenkte som så at en gang må jo være min første også. Hehehe;)
Prøve og feile, det er tingen.
Og jeg ser jo allerede nå flere ting som jeg kan gjøre annerledes neste gang.
For det blir nok en neste gang. Og sikkert en neste også.
Potteskjuleren reddet verket mitt da.
 For den synes jeg er så fin:)
Det er en jeg fant på loppis og som opprinnelig var i kobber. Noen lag med sølvspray og det var det.
Det ble jo egentlig ganske dekorativt da.
Her nyter vi sola i dag. Må jo det for de neste dagene så er det meldt flomvarsel. Hjelp!!
Men helg er det uansett og den skal nytes *smil*
Ønsker dere en riktig god helg folkens.
(bare en uke til ferie - her er det nedtelling)
post signature

3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Ja, det er så sunt å prøve seg uansett om det er noe man er god til eller ei. Oppsatsen din ble flott den, og smart å bruke Hortensiaen på denne måten før den tar kvelden. Har hatt en nydelig soldag her også, men jeg kjenner at det begynner å bli mer og mer lummert i luften, så det regnet som er meldt kommer nok...desverre!

Mamsens hus sa...

Dette ble så fint så :) :)
Riktig god helg til deg.

Villmarkstausa sa...

Synes det ble fint. Takk for kommentar. Ang håret så ser jeg ut som ei bestemor, og det har jeg blitt også;-))