onsdag 8. juni 2011

Vel overstått bursdag...

I går hadde jeg bursdag.
Den gikk stille og rolig for seg. Hadde ikke lyst på det helt store, men blir en liten jentefest neste helg:)
Så etter jobb så ble det lavkarbopizza og cola zero på oss. Meningen var å lage en sjokolademousse også, men vi var så mette at vi droppa det.
Gaver hører som regel med i en bursdag, og det var intet unntak her. Min kjære danske har vært på storshopping og hadde hele fem gaver til meg.
Da vi våknet om morgenen så insisterte han på at jeg skulle åpne den største. Og selv om jeg ville spare dem alle til etter jobb så måtte jeg bare da jeg så det store gliset.
Og se hva jeg fikk da!

Kaffemaskinen vår han sunget på det siste verset i flere måneder nå. Og jeg har sikla litt etter en Nespressomaskin men har syntes den har vært for dyr. Så jeg sto og hoppet da jeg så var det var:)
Til og med en kremfarget. Liker også veldg godt de runde formene på den. * I love it*
Da jeg først var i gang så ville han at jeg skulle åpne en til. Og nå var jeg jo så godt i gang at jeg ikke var vanskelig å be. Og det var en skjæremaskin til scrapbooking. Så mye enklere med den da!
Men tro ikke at det stoppet der. Da jeg kom hjem satt han allerede og ventet på meg med de siste gavene.

Det neste jeg fikk var en lamineringsmaskin. Og neste pakke var masse lamineringsark. Utrolig bra gave for meg som har så mange ideer for akkurat dette.
Men den beste sparte han til sist (bortsett fra Nespressomaskinen). Da hadde han vært over en time inne på Bikuben i Strømmen og kjøpt fem punsjere til meg! Og de fine han hadde plukket ut også da!
Jeg tror min kjære er litt gal! For dette har ikke vært billig for han. Men det fikk jeg slettes ikke lov å tenke på.
Ellers så går det i rykk og napp her inne. Jeg har sliti mye med blogger, men har skjønt at jeg ikke er den eneste. Ser ut til å blitt bedre nå.

Min nye kokebok måtte bare bli med på et bilde. Kjøpt i en butikk på Grünerløkka.
Og varmen har kommet for å bli nå også virker det som, selv om det regner.
En typisk sommer i Norge *smil*
Håper dere har en fin kveld folkens!
post signature

9 kommentarer:

Eli Anett sa...

Gratulerer så mye med dagen som var =) Høres ut som den ble bra =)

Bente sa...

Grattis med overstått dag. Så snill din kjære er da. kjempeflotte gaver.

Ha en flott kveld

Violetta sa...

Gratulerer! Kjekk danske du har, gavmild og grei! :)
Punsjere, hva er det? Trodde først han hadde kjøpt deg fem punsjboller eller no sånt, men ut fra gleden din må det være noe helt annet... ;-)

Jannicke sa...

slike snille menn liker vi!!! :o) superfin kaffimaskin! Klem J.

Blåveispiken sa...

Hei :o) Gratulerer med overstått! For en flott blogg du har. Legger meg til som følger og gleder meg til å titte innom igjen! Diktet under var nydelig!!!

Klemmer, Marianne

merethe sa...

Gratulerer med dagen som var da Elin :) flotte gaver du fikk av din kjære.

MissMette sa...

Gratulerer sååååå mye med dagen som
var, Elin ღ og så mye fint du har
fått deg... Vi har også nettopp fått
oss en slik kaffemaskin, og er så
fornøyde med den ღ kjempegod kaffe!
Håper du finner ut av blogger og
problemene - jeg linket til et
innlegg til deg på facebook :) Ønsker
deg en fortsatt fin kveld videre, og
uke som er... Stor klem fra Mette

Synnøve sa...

Gratuler med dagen,som var i går:))
Så snill mann du også har! Ja det har jeg skjønt for leeeeeenge siden da:)))
Kjempefine gaver du fikk. Har samme kaffemaskin, og du kommer til og bli hekta på den kaffen. Det er så mange forskjellige kaffe, og de er kjempegod:))
Likte termosen som stod ved maskina også jeg da:)
Lavkarbo pizza har jeg ikke prøvd. Finner oppskrift på nette,kanskje?
Ha en kjempefin dag:)
Klem Synnøve

Landlige Hjem sa...

Hei kjære Elin og gratulerer med veloverstått ;)
Herlig med bursdag, sååå flott gave!! Det var snille mannen det ,))
Har selv en helt lik og er superduper fornøyd!! Vi fikk vår i julegave ,)
KLART du skal være med på giveawayen hos meg!! ,))
Gry ja, hun snakket jeg med, supertrivelig jente!! ;)) Så gøy at hun er en venninne av deg ,))
Skal du på Glansdagen?
Ønsker deg en herlig kveld og nyt av pinsehelgen som ligger for dør ,)
Stor sommerklem fra meg,
Anki