mandag 27. juni 2011

Sutreungen Elin:)

Det er ikke noe mer jeg ønsker enn å kunne gå hjemme og stulle og stelle. Egentlig så tror jeg at jeg er et skikkelig husmoremne *smil*.
Men det er ikke noe gøy å gå hjemme når en er syk. Og det var jeg hele forrige uke. For all del, jeg vil jo være hjemme da, for på jobben hadde jeg bare smittet alle og knapt nok fått gjort noe som helst.
Men når en først sitter hjemme, godt plassert i sofaen med snytepapir og tekopp i umiddelbar nærhet, så synes i hvert fall jeg litte grann synd på meg selv. Og jeg blir så rastløs!
Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg så lengselfullt ut på verandaen.
Ååå, jeg hadde lyst til å sy, klippe, stifte, lime. Alt!!
Men det jeg orket var å tusle fra sofaen og til do, og så tilbake til sofaen.
Nei jeg juger!
For hele 17 ganger var jeg nede i datarommet og hentet meg en ny bok. Det var ukens trim for min del.
Og ja, jeg leste faktisk 17 bøker. Lesehest har jeg alltid vært, og når en ikke har noe annet en orker å gjøre så.
Lørdag begynte jeg så smått å føle meg litt bedre.
Og da var det ikke lange veien bort til symaskina. Et nytt trekk til puta i slagbenken ble til.
Min kjære danske var så snill at han fikk hengt opp hyller i vinduene,så pelargoniaene endelig fikk luftet seg litt.
Men jeg klarte jo ikke gi meg bare med et nytt trekk. Så dermed lagde jeg en oppslagstavle, printa ut to bilder som jeg laminerte, spraymala to lysestaker som ble hengt opp og fikk pyntet et par kubbelys.
Da jeg fornøyd og ferdig fikk satt meg ned og studert verandaen, så kjente jeg at formen slettes ikke var bra.
Men det var verdt det!
Her kommer det i hvert fall et lite bilderas av verandaen vår.


Ellers så er jeg også en smule misunnelig på alle dere som fikk vært med på Glansdagen.
Jeg håper at dette blir en tradisjon sånn at jeg får mulighet til å være med neste gang.
Håper dere har en fin kveld folkens, så krysser vi fingrene for finere vær utover uka:)
post signature

10 kommentarer:

Herman Grans ♥ sa...

Så fine bilder, og fin blogg :)
Håper du er frisk igjen no,
ei veke sjuk høres veldig kjedelig ut :/ Hilsen Grete

Tulip sa...

Nydelig hagestue eller terrrasse dere har!

Fin den oppslagstavle du har laget!

God bedring til deg!!!

Synnøve sa...

Kjempefint du har pyntet på verandaen, Elin.
Måtte smile av overskriften din, er det noe jeg ikke ser for meg,så er det deg som sutrete:)))

Liker benken på verandaen din kjempegodt:)

Klem Synnøve

Lillelaila sa...

Nydelig på terrassen deres Elin!
Er ikke så lurt å presse seg selv når formen ikke er der... Men tro meg, jeg vet hvordan det er! Da vil man gjøre alt på en gang, og jeg har selv sittet bak symaskinen med feber og svettetokter ;D
Håper du blir fort bra da!
klem fra Laila

Mette`s hus og hjem sa...

Vakre bilder av den nydelige terassen deres, kjempefint pyntet å så veldig koselig ut :)
Håper du blir fort frisk og rask, er utrolig kjedelig å hangle slik !!

Ønsker deg en fortsatt fin uke
Klem Mette :)

Bente sa...

For en nydelig uteplass. Flotte bilder.

Klem

Romantikk-takk. sa...

Sååå koselig uteplass,ønsker meg overbygg på altanen jeg og. Kunne saktens trengt det med alt dette regnet som fosser ned. Kjedelig å være syk,usj,får håpe det går seg til. God bedring.
Klem Mette.

merethe sa...

Så flott dere har det på terrassen. Alle detaljene...stemning over dette her Elin. Håper formen din er helt fin igjen. Ute er det sommertemperatur så jeg tusler vel ut i hagen snart. Klem Merethe

Ellinor sa...

Ingen formening. Nå tar jeg jo det ikke for gitt at vi er med denne gangen.
Men skulle det være så så HÅPER jeg på fredag, men tror vel mer på mandag eller tirsdag, dessverre.
Hadde vært fint om det skjedde før helgen.

Forresten så er bordet ditt så lekkert. Hvor har dere kjøpt det?

Mailinn`s interiørblogg sa...

ååh, jeg fikk lyst til å sitte på verandaen din og spise og nyte livet;) lekkert. klem fra meg=)