mandag 30. mai 2011

Ting på vent...

Forrige uke gikk som en føyk. Tirsdag til torsdag var jeg på seminar i Sunne - Sverige. Der var vi blant annet på Mårbacka - Selma Lagerløfs barndomshjem. Og et mekka for oss interiørdamer som liker den nostalgiske stilen. Godt jeg ikke var der alene for jeg tror jeg kunne dratt med meg ca 90% derfra;)
Er du i Sunne så anbefaler jeg en tur både dit og til Rotneros park. Fantastiske steder begge to hvor du virkelig kan drømme deg bort.
Har du lyst til å lese mer om disse stedene så klikk her og her.
I bussen på vei hjemover fikk jeg telefon fra barnevernet om vi kunne hente sosialrapporten vår for gjennomlesing for de skulle få sendt den avgårde fredag. Så da var det bare å sende en melding til dansken som satt i et møte. Vi ilte ned, fikk lest gjennom, samlet papirer og ilte ned igjen for å levere den. Fredag dro vi litt tidligere fra jobb for å få underskrevet den. Og fredag kveld feiret vi en veldig god vurdering med en flaske rødvin:) Nå er det bare å vente igjen...
På lørdag ble det et par loppiser. Fant ikke det helt store, men litt småting ble med hjem. Og søndag ble det en spontan tur ut i Oslofjorden med gode venner. Det var sjø, og det begynte og regne, men vi storkoste oss for det vi:) Middag ute på den grønne ble det også. Nydelig mat!
Så her er det ikke bare barnet som lar vente på seg.
Dette her blant annet....

Bamsen ligger så trofast og venter på sin eier. Vi har i grunn bamser liggende litt overalt.
Speilet ved siden av venter også på en liten makeover.
Og bladet venter på å bli lest - igjen og igjen og....

Og denne lille saken venter på å bli hengt opp på badet. Den sydde jeg forrige helg. Jeg har lenge følt at jeg har manglet litt plass på badet vårt. Og siden det kommer til å drøye en god stund fremdeles til vi får kommet i gang med det store badet, så måtte det en reserveløsning til.
Men jeg tar livet med ro. I den forstand jeg klarer.
Livet er til for å leves ikke sant? Ikke bare løpe rundt i en stressende hverdag?
I morgen er det meldt regnvær, men det er godt for naturen *smil* 
Håper dere har en fin kveld folkens!




post signature

5 kommentarer:

hege sa...

Så bra at papirene er undertegnet, og at dere fikk en bra vurdering igjen. krysser fingrene for at det gåt fortgang i sakene nå, og at dere ikke måtte rykke helt tilbake til start, dere har ventet lenge nok! *klem* hege

Irén sa...

Står stadig og HEIER som bare det på dere! Gir meg ikke før dere er i mål med Colombia-gullet deres :-)

Kjekt å høre om tur til det store utland (hihi), og ikke minst på sjøen. Det gir en helt egen ro i sjelen å tøffe rundt på sjøen, ikke sant? Som øyboer er vi snart i ferd med å gå i dvale, så mye slapper vi av, hahaha

Sender deg en inderlig god klem! Ha en strålende uke, Elin!

Lillelaila sa...

Så bra at det skjer litt igjen Elin!
Krysser fortsatt fingrene for at 2011
er året dere blir foreldre!!
Og ja det hadde vært koselig å møtt deg igjen vet du Elin!
Send meg en mail på eggroe@online.no hvis du skal på disse kanter så kanskje vi får til det ;)
klem fra Laila

merethe sa...

Livet skal leves ja og nytes :) i går var min kjære og jeg ute og spiste...på en mandag. Ja hvorfor ikke :D Og etterpå så handlet vi litt planter til hagen. Så bra at alle papirer igjen er i orden. Jeg er så spent på deres vegne.:) ha det fint, Klem Merethe

Trine - Franske drømmer sa...

Så bra at papirene er klare,
og alt er greit! Da er det bare å vente.. Selvom jeg synes dere har ventet lenge nok!
Håper dette blir deres år!!

Høres ut som en flott tur til Sverige! Dit vil jeg også dra! ;)

Klemmer