søndag 22. mai 2011

En gråværsdag....

Noen ganger er det godt med en gråværsdag. Roen senker seg litt bedre. For meg så er det i hvert fall sånn, for er det pent vær så må man på en måte benytte seg av det. Turer skulle vært gått, blomsterbedene skulle vært luket i, tepper ristet m.m.
Men i dag har jeg allikevel ikke roen over meg. Etter å saumfart blogglandia, så kjenner jeg at energien sprudler. Jeg har lyst til å pynte, male, skape, pusse, dille - i det hele tatt, gjøre det som jeg liker aller best!
Hmmm.... Det regner jo ikke i garasjen da...?;)

Ønsker dere alle en fin søndag!
post signature

13 kommentarer:

Elin sa...

Helt enig med deg, man kan bli virkelig inspirert og få arbeidslyst av og titte på blogger.

tove sa...

Blogger er en stor inspirasjons kilde, det er helt sikkert.
Ønsker deg en fin kveld
Klem Tove

Jatte sa...

Deilig med slike regnværsdager, jeg syns det er kos og pusle innendørs med å flytte litt på ting, hekle, male bilder eller bare rydde og vaske.. Man kan liksom ta ting i sitt tempo uten dårlig samvittighet!:)

Kos deg med prosjektene dine,
Klem Jatte♥

Bente sa...

Her har det vært sol, men masse vind. Litt ute og litt inne. Så nydelig bilde nedenfor, av den søte fuglen. Flott blog du har.

Ha en fin kveld videre

Mamsens hus sa...

Deilig med slike innedager. :)
Ønsker deg en fin kveld. :)

Bente sa...

Så koselige ord fra deg. Ja, vi har to barn, adoptert fra India. Så spennende for deg. Jeg ble litt satt ut av at dere har ventet i 5 år. Er det vanlig nå? Høres veldig tøft ut å vente såå lenge. Håper det skjer noe snart.

Stor klem

Synnøve sa...

Enig med deg, en får inspirasjon og arbeidslyst av og lese blogger:)

Så søt historie om fuglen! Håper det gikk bra med den:)

Klem Synnøve

salige lavendel sa...

Får håpe inspirasjonsfølelsen varer!=)

mimmi-leone sa...

Herlig bilde du viser.
Og tusen takk for koselig kommentar, flott hvis jeg kan inspirere.

Jeg også blir inspirert av blogglandia, og ikke minst av alle koselige tilbakemeldingene.

Ønsker deg en flott kreativ uke!

Trine - Franske drømmer sa...

Havnet du i garasjen, eller? ;)
Mye herlig inspirasjon å hente her i blogglandia, så det er fort å få blod på tann ;-)

Såå nydelig blåfugl! De er jo bare så vakre! Men lurer litt på hvordan i all verden den kom seg inn...? Og ut igjen? ;-)

Rørende dikt du har skrevet til den lille skatten deres. Håper det snart skjer noe i prosessen deres!

Klemmer

Home By Virginia sa...

Hei Elin :)

Titter innom for å ønske deg en fortsatt fin uke... :D

Her er det skikkelig møkkavær i dag... :(

Klemmer ♥

rod i hob sa...

Deilig innlegg her hos deg :-)
Må tenka litt på det og -å sleppa alt styret som venter på oss ute... He he!

Likte forresten den lille blåfuglen din.. Nydelig søt!

Litt nysgjerrig på om du har funnet OPPSKRIFTA på å få kattane te å IKKJE klora på sofaen? Eg har tenkt å prøva meg med spruteflaska i starten... Så får me sjå.. Torsdag komme den nye sofaen forresten.. Blir jo spennande!!

Ha en fin kveld!!

Flower Power sa...

Er bra med overskudd og kreativitet på gråværsdager....det er vel nesten da det kommer enkelte ganger...når sola skinner er det som du sier så mye annet man skulle ha gjort.

klem