fredag 20. mai 2011

Drømmer.....

Jeg tenker på deg dagen lang,
Og drømmer om deg når jeg sover.
Tanken om deg er alltid med meg,
Det er helt sant, jeg lover.

Jeg lurer på alle de små ting,
Som hvilken farge dine øyne har?
Hva er det som får deg til å smile?
Er du ei lita jente eller en liten kar?


Er det noen du kaller mamma?
Og er hun god mot deg?
Jeg lurer på om du trenger meg?
Så mye som jeg trenger deg?

Jeg lover deg at jeg lengter,
Og drømmen om deg er med meg,
til dagen vi endelig møtes,
Og jeg får holde rundt deg…

Dikt skrevet av meg til vår lille skatt....

post signature

11 kommentarer:

Jannicke sa...

gode og rørende tanker.. og en ting er jeg sikker på : hun/han trenger deg minst like mye som du trenger henne/han.. jeg håper inderlig dere snart kan dra og hente nå..
Klem til deg. J.

monica sa...

Tårene kom i første vers,Nydelig dikt,og klare håp og drømmer der:)

Irén sa...

Nydelig dikt, Elin!

Mange, mange EKSTRA gode venteklemmer sendes deres vei...

Mette`s hus og hjem sa...

Snufs, utrolig vakkert og rørende dikt, er sikker på at hun/han får det godt hos dere !!

Klem Mette :)

Jatte sa...

♥♥♥♥
Mange gode klemmer!

Mamsens hus sa...

Hei :)
For et nydelig dikt!
Ble helt rørt jeg.
Klem

tove sa...

Et nydelig dikt Elin. Hvor lenge må dere egentlig vente?
Ønsker deg en fin helg
Klem TOve

Violetta sa...

Det blir din tur også Elin, tvil ikke på det! Selv om jeg skjønner at ventetiden føles ekstra lang når andre omtrent er i mål.
Vakkert dikt, fra en mamma som lengter og venter... og klart barnet ditt trenger deg! Alle barn trenger en mamma og pappa som elsker dem over alt på jord! :)

Verandaen ble bare så fin! Du har evnen til å skape det pent og hyggelig rundt deg, med store ting og små detaljer. Akkurat det misunner jeg deg! :)
Ha en fin og god helg!

Ellinor sa...

Og du snakker om at jeg må slutte ;)

Nydelig dikt :) Og snart er det din tur. Plutselig ringer telefonen og dere får verdens vakreste barn :)

Klem

MissMette sa...

ღ nydelig, Elin ღ
Klem fra Mette

The Hoegler Family sa...

Taarer i oeynene Elin. Nydelig!