fredag 1. april 2011

Bli ny dag...

Forrige mandag var jeg med på noe gøy.
En venninde av meg hadde vunnet en konkurranse inne på Facebook hvor hun og en venninde fikk en bli ny dag. Og da ble jeg spurt om jeg ville være med.
Så klart jeg ville:)
Nå skal det sies at dette var ikke en bli ny fra topp til tå dag. Vi hadde med våre egne klær, ble styla på håret og sminket så ble vi tatt bilder av. Litt reklamestunt for seg selv dette, men moro var det.
Så med et bilde av meg selv (helt utrolig, jeg som hater å bli tatt bilde av)

så ønsker jeg dere alle en riktig god helg:)
post signature

17 kommentarer:

w sa...

Så gøy:) Veldig flott bilde av deg:)

Ønsker deg en flott fredag:)

Klem

Jannicke sa...

nyydelig bilde at deg!!! :o)Hørtes veldig kjekt ut! God helg til deg. Klem J.

Elin / Draumesidene sa...

Så fin du var! noko så herleg! Å bli stulla og stelt med!Du var vakker!

Takk for fine ord inne hos meg! Vart litt lei meg i går. Hadde ein dårleg dag, og så kom den sure kommentaren som eg ikkje ville ha...

Men i dag er eg blid igjen :)

Og eg er heilt enig; headeren din er meiningsfull og fin, med din signatur, absolutt! Og det var vel mitt poeng; at ein bør vere kreativ i forhald til kven ein sjølv er!

Ynskjer deg ei herleg helg!

God klem frå Elin :)

merethe sa...

Så skjønn du er :) du trenger ikke være redd for å bli tatt bilde av.
Her snødde det i går også men nå er den borte og jeg koser meg i solveggen :D GOD HELG. Klemmer Merethe

Ellinor sa...

Nydelig :) Ha en fin helg :)

Butterfly sa...

Så flott bildet ble.
Ingen grunn til engstelse!!
Du er rett og slett nydelig!!!

Deilig med slike dager :O)

Ha en flott helg!

klem fra Yvonne

tove sa...

Så kult. Flott bilde av deg..
Ønsker deg en fin helg
Klem Tove

Eli Anett sa...

Hørtes ut som en fin dag :)
Kjempe fint bilde av deg :)

Synnøve sa...

Så pen du er Elin:)
Dette måtte være gøy og være med på:)
Ønsker deg ei fin helg!
Klem Synnøve

Laila sa...

Så kjempeflott, nydelig bilde.
Ha en fin helg, klem Laila

Lillelaila sa...

Det var et nydelig bilde Elin!!
Var nok en herlig og morsom dag dette!
Ha en fortsatt fin helg Elin!
klem fra Laila

liven sa...

Kjempeflott bilde av deg Elin!!
Tenker dette var en artig opplevelse!

Ha en fin helg

-Mia- sa...

Så gøy da!! :-) Kjempefint bilde av deg!! Ha en super dag og helg!! KLEM

Landlige Hjem sa...

Så utrolig gøy!!!
Så flott bilde av deg ,)) Tøft!!
Har alltid drømt om å kunne få en "bli ny dag" tenkt så herlig å bli dullet litt med ;))
Jaå gråværet fortsetter vist i dag.. men fortsatt er det mye inne som skal gjøres. Sola kommer til uken har jeg hørt ,))
Nyt av dagen gode deg!!
Varme klemmer,
Anki

Mina Vita Ting sa...

åh vad roligt och vad fin du är
Kram Jeanette

Drømmeskyen sa...

Hei!

Så deilig med bli ny dag! Det hørtes alldeles herlig ut:) Og resultatet ble kjempebra. Veldig fint bilde av deg:)

Hilsen Hilde

berit.. sa...

herregud så vakker du er på det bildet !!!!

håper det står bra til i sør.. prøver å holde meg oppdatert rundt om men mangler energi..

så senga du hadde malt.. nydelig !! og nå håper jeg at ventetiden snart er over !!!!

Stort tillykke med din bror : )) kjempekoselig !!!

ha en finfin dag og hils Tommy så mye : ) klæm fra mæ