mandag 7. mars 2011

Litt detaljbilder fra kjøkkenet..

Plutselig ble det en lengre pause her enn jeg hadde regnet med.
Tusen takk for alle hyggelige hilsener jeg har fått. Vaskerommet er nå tørt og fint og min kjære danske har fått opp veggen igjen. Nå venter vi bare på dommen fra forsikringsselskapet.
Ser det er en kjøkkenutfordring inne hos NIB nå. Gud bedre så flotte kjøkken dere har jenter!
Jeg lurte på en stund om jeg skulle slenge meg på, men med bilder av spiskammerset vårt. Det er jo en forlengelse av kjøkkenet ikke sant. Men nå er jeg fremdeles ikke helt ferdig der inne. Får rett og slett ikke somlet meg til å gjøre siste finishen. Til helga kanskje?;)
Så i fravær av oversiktsbilder så slenger jeg inn noen detaljbilder fra kjøkkenet vårt i dag - fullstendig ustylet, men redigert.






Håper dere får en flott uke jenter. Det går mot vår og det er sååå deilig!
post signature

5 kommentarer:

Irén sa...

Hei på deg, min venn :-)

Godt å høre at dere har fått orden på vaskeromet igjen. Håper "dommen" faller i deres favør på best mulig måte! :-)

Du tar så fine bilder av alle de nydelige tingene deres. Veldig stemningsfullt og sjarmerende. Det er nesten så jeg føler for å konvertere stilmessig. Sannheten er at her er det ikke noen stil å konvertere fra egentlig (på vårt kjøkken) hihihi. Men håper det skal bli...

Skikkelig tøff kokebokholder med "bokstøtter"!

Også må jeg smette inn at det er da enda godt det gikk bra med din kjære Danske i dag!

Ha en fin uke! Klem fra meg :-)

Violetta sa...

Kjøkkenet ditt er pent, rent, lunt, og ikke minst hjemmekoselig, og det er jo akkurat slik et kjøkken skal være...synes jeg! :)

Huff for ei stri med den lekkasjen, håper dere slipper å betale det kalaset, for penga trenger dere til helt andre ting.
Og når vi snakker om andre ting så håper jeg virkelig den nye "runden" går på skinner. Skulle bare mangle! Husker vår saksbehandler var veldig opptatt av ordlyden "gode nok foreldre" altså ikke perfekte, for det er det nok ingen av oss som er, men gode nok... ja det tror jeg vi streber etter alle mann, hver dag, hver time, og likevel har man dårlig samvittighet titt og ofte. Jaja... det ble litt utenom temaet som vel egentlig var kjøkken, he-he... Klems

Ingunn sa...

Hei.
Så mange fine detaljer fra kjøkkenet ditt.
Det ser lunt og innbydende ut .
Et flott bidrag :)

Ha en fin kveld.
Klem fra Ingunn :)

No.15 sa...

Så lekker blogg du har! :) Fant deg via LykkeLise, måtte bare innom for en titt, også frdi du nevnte lavkarbo. :-D

Legger deg i blogglista mi hvis det er ok.

klem

Lise

Hespe sa...

Kjempefine bilder av de herligste detaljer på kjøkkenet ditt! Vurderete å slenge meg med på utfordringen jeg også, men tror min sant ikke jeg rekker å "style" og fotografere - så da så...;o)

Ønsker deg en flott uke videre!

Klem fra Hildegunn