tirsdag 8. mars 2011

Award...

Jeg har fått en award av damen bak den flotte bloggen "blonder og perler".

Jeg synes det er så koselig å motta disse utmerkelsene. Tenk at min blogg inspirerer så mye at jeg blir tilegnet en premie for det:o)
Og så sannelig ser det ut til at denne awarden har kommet vandrende helt fra Tyskland.
Jeg velger å gi awarden videre til noen bloggere som jeg finner stor inspirasjon hos, og som har mindre enn 100 følgere:

Gratulerer med dagen i dag jenter!

post signature

4 kommentarer:

Synnøve sa...

Så koselig kjøkken du har.
Skjønner godt du for awarder,så koselig blogg som du har:)

Ha en fin kveld
Klem Synnøve

Alfasinteriør sa...

Tusen takk for gode ord og award:0). Nå ble jeg glad.
Ha en fantastisk kveld.
Klem Alfa

Butterfly sa...

Gratulerer så mye med dagen i dag!!

Tusen takk for hyggelig kommentar!! Det er godt å høre at blogging er varierende hos flere :O) Det skal jo være gøy og givende!! Takk for kloke ord!

Godt å høre at veggen er på plass på kjøkkenet og at det er blitt tørt igjen. Hadde gjerne sett bilder av spiskammeret, har alltid ømsket meg det ;O)

Ha en riktig god kveld videre :O)

klem fra Yvonne

ps. nå ligger du i blogglisten min.

Hilde sa...

Jeg tar den jeg, er bare litt treg.
Tusen takk! :-)
Setter stor pris på det!
Ønsker deg en flott dag. :-)