fredag 18. februar 2011

Vårstemning og helgeplaner...

Denne helga skal vi sette oss ned å lese gjennom sosialrapporten vår. Til mandag skal vi nemlig endelig i møte med barnevernet angående oppdateringen vår. Jeg er spent for vi har fått nye saksbehandlere. Derfor vil vi være godt forberedte. Og også fordi vi vil at dette skal gå kjapt.
20 oktober 2006 ble vi registrert hos barnevernet første gang. Vi er inne i det femte året vårt.
Men vi har en følelse begge to av at i Colombia venter de bare på oppdateringen vår. Og når den kommer
 - da skjer det saker og ting. Det er lov til å håpe i hvert fall:)
Så nå skal papirene frem her.
Mmed bilder av et par perlehyacinter jeg ikke klarte å motstå, samt blomster jeg har fått av pusene mine (alle tre) og  bilde av pusene vil jeg få ønske dere en riktig god helg:)




post signature

13 kommentarer:

Miss Mette sa...

Hei Elin
Så nydelige bilder du viser, og søte pusekatter ♥ Har ikke helt fått med meg hva det gjelder, men skjønner det gjelder adopsjon… Synd at slike ting tar så lang tid, ønsker dere masse lykke til på mandag og videre fremover ♥ Ønsker deg en riktig fin kveld videre, stor klem fra Mette

w sa...

Så spennende. Håper at alt ordner seg slik dere vil:)Lykke til på mandag.

Ha en fin helg.

Klem W

Irén sa...

Nyyydelige bilder, Elin! Skjønne blomster og pusekatter også :-)

Du, dette er nesten fór spennende. Får helt flashback her :-D

Krysser ALT jeg eier og har for at dere får oppdateringen i boks, oversatt og sendt til Colombia ASAP!!! WoHooo!!!

God helg-klem :-)

Landlige Hjem sa...

Hei gode du, ååå jeg får virkelig håpe at det går bra!!♥ Ønsker dere masse masse lykke til nå!! ,)
For noen vakre bilder du deler med oss!!♥
Pusene er jo bare så nudelige der de koser seg i stolen ,)
Nyt av helgen og *tvi tvi* - det ordner seg for snille piker♥
Varme klemmer fra meg
Anki *tenker på dere*♥

Sisselshverdag sa...

Ha en flott helg :D

Synnøve sa...

Så nydelige bilder, Elin.
Håper det er deres tur til og få et barn nå!

Øyendråpene til Dennis holdt i tre dager,da var flasken tom. Det meste av øyendråpene havnet alt annet en i øynene hans. Uff det var fælt,han gjemte hodet og skalv av redsel. Men han er bra igjen nå.
Jeg har arbeidshelg, men det er trivelig det også.
Ønsker deg ei fin helg sammen med dansken.
Klem Synnøve

Karin sa...

Heisann,flotte bilder du viser.Ja nå må det skje noe i adopsjonssaken deres. Synd at det skal ta så lang tid, men fint at de undersøker og gjør ordentlig arbeid da. Ønsker dere kjempemasse lykke til.Klem fra Karin

Min stil sa...

Heisan vennen.
Nydelige bilder du viser. Elsker perleblomster... :)
Ønsker deg masse lykke til på mandag og håper at ting går litt fortere nå.
Klæmmer Susanne

Made by Ina sa...

Otroligt vackra bilder och framförallt vackra katter!

Marina

tintin-44 sa...

Lykke til med oppdateringen! Det må da være deres tur nå.
Klem

Lillelaila sa...

Hei Elin!
Håper møtet gikk bra i dag selv om det var ny saksbehandler!
En dag må det gå deres vei så gi aldri opp håpet Elin!
Så må jeg få takke deg for utfordringen fra deg! Den trengte jeg nå...
Ha det fint!
klem fra Laila

Laila sa...

Herlig vårstemning og nydelige katter. Håper det gikk bra i går og at ting skjer fort nå, jeg krysser i hvert fall både armer og ben.
Klem Laila

Solstrålå sa...

Fantastisk at det skal ta så lang tid,med slike ting!!!!
Håper det legger seg tilrette.
Så koselig at jeg dumpet innom hos deg!
Fine bilder og koselig stemning!
Goe klem fra Sol