tirsdag 8. februar 2011

My style is - country house

Jeg fant en morsom test inne hos Ellinor. Og da klarte jeg ikke å lar vær med å ta denne da. Inne på siden til Ethan Allen kan du finne ut av hva som er din stil. Og min ble som dere ser av tittelen på innlegget - country house. Og her kan dere se hva som blir sagt om det:
The verdict is in—your style is County House. Country House is a timeless world rooted in history. Inspired by the grand houses of Europe. Confident layering of pattern, texture, color, and shape. As if carefully collected over many years. For the antique lover with a taste for modern comfort.
This online portfolio shows your style. Brought to life in rooms. A subtle mix of furniture, accessories, and attitude. Different “looks.” Because every home should be unique. 



Vet ikke helt jeg. Jovisst er det stilig, men vet ikke om det er helt meg.
Men moro var det i hvert fall:)
Dersom noen har lyst til å sjekke ut sin stil, dersom dere noen gang har vært i tvil *smil*, så er det bare å klikke på navnet hans over her.
Ha en fortsatt flott kveld folkens.

post signature

5 kommentarer:

tove sa...

Morsomt...
Klem Tove

Ellinor sa...

Men morsomt da :)
synes egentlig det passet til deg, men med norske modifikasjoner da.... akkurat som min passet til meg... med modifikasjoner

Rebecka sa...

Hei, country girl ;O)
Håper alt er bra med dere!!!
Jeg har "sendt"deg enutfordring, om du vil se på bloggen min. Har jo aldri gjort detta før...hehe

Ha en fin uke Elin

Klem Rebecka

Elin med Draumesidene sa...

Har alltid lurt på kva stil eg har, å dette skal eg jammen prøve :)

Håper veka di er fin, eg har kasta krykkene ;)

God klem
frå Elin :)

Laila sa...

Måtte prøve jeg også, ble country house på meg og, og jeg kunne godt tenke meg å ha det akkurat sånn.
Jeg bor da i et hus på landet i hvertfall.
Ha n fin dag, klem Laila