søndag 6. februar 2011

Litt tom i hodet bare...

Det er ikke så mye nytt her i heimen. Jeg føler at jeg er litt tom rett og slett. På en måte så har jeg flere ideèr, men jeg klarer bare ikke å sette dem ut i livet. Det er så mye annet som flagrer rundt så jeg klarer nesten ikke henge med i svingene. Jeg føler at jeg trenger meg en skikkelig bloggerunde nå. Må bare få satt av tid til det.
Så ikke få sjokk nå da om jeg plutselig titter innom dere;)
I mangel av noe annet spennende å vise frem, så kommer det her et bilde fra gangen vår. Pynten på speilet er faktisk ny. Thihihi...
Må også benytte meg av anledningen til å gratulere verdens beste storesøster  med dagen. Vi gleder oss begge til å feire deg til lørdag.
(Tørka) blomster sendes virtuelt til både sistern og dere der ute som holder ut med meg.
Helt til slutt vil jeg få lov til å ønske mine nye følgere velkommen. Utrolig hyggelig at dere vil følge meg som er så dårlig til å inspirere andre nå om dagen. Jeg stikker innom dere snart.
Håper dere har en flott helg folkens. Her venter vi på "Fangene på fortet".
post signature

11 kommentarer:

Elin med Draumesidene sa...

åh! eg hadde gløymt fangane! bra du sa ifrå :) ligg her på fjerde dagen med ryggkollaps... håper du finn tid og ro til idèane dine i veka sm kjem!

god klem frå elin :)

irina sa...

Kos deg du. har dere hørt noe om den lille engel som venter på dere ??

Klem

salige lavendel sa...

Det er alltid så vakre bilder her hos deg - spiller ingen rolle om de er nye eller gamle... =)Håper du finner litt inspirasjon på bloggerunden din i kveld da!!

Jannicke sa...

du er ikke alene pm å være tom, Elin... jeg er veldig tom - og seiler på tidenes bloggtørke..
God ukestart i morgen!
Klem J.

Jatte sa...

Hei hei!
Tror mage er litt tomme etter jul sånn her, men man kommer vel sterkere tilbake etterhvert som sola titter mer frem♥

Ta tia du trenger du!
Fint speil og skiltet var jo skikkelig stilig;)

Ønsker deg en god uke,
Klem Jatte♥♥

rod i hob sa...

Kjekt at fangene på fortet har starta igjen.. Blodfan når det jekk på nittitallet... Var redd dei hadde bytta ut kjenningsmelodien.. Men den var heldigvis bare litt endra :-)

God søndagskveld til deg!! Helsing tomme meg ;-)

Synnøve sa...

Koselig med et livstegn fra deg, Elin:)
Kos deg med fangene på fortet.
Jeg skal se Wallander nå.
Ha en fin ny uke
Klem

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Elin
Alle kan vi være tom av og til og da er det bare å gjøre akkurat det en vil, eller ikke gjøre noe som helst. Fine bilder hos deg, Elin. Klem fra meg

merethe sa...

Uansett om det tar litt tid mellom innleggene så dukker vi opp når du gir lyd fra deg :) forde det er så koselig å lese bloggen din og se på dine flotte bilder.
Ønsker deg en knakende flott uke.
KLemmer fra Merethe

Trine - Franske drømmer sa...

Så godt at det går fremover, både med farmor og Tommy. Skumle saker.. Er glad det går etter forholdene bra!!

Her går det og fremover, sakte men sikkert. Synet til Helge har klarnet noe opp, men det er fortsatt ganske grått. Skal på kontroll på Haukeland på fredag, så da får vi vite litt mer.. Om det blir operasjon eller ikke osv.. Er spent!

Jeg ønsker meg også et spiskammers, men da som på en måte er i nærheten av kjøkkenet! ;) Fra kjøkkenet så må vi gå ut forbi gangen, forbi badet, et soverom, inn i stuen og helt i motsatt side av stuen, og det er ikke helt sånn jeg har sett det for meg ;) Hehehe!
Men, når vi en gang får HUS, da blir det andre boller! ;)

Håper det går rette veien hos dere snart, både på den ene og den andre måten! Vet dere noe mer når dere får engelen hjem, eller har dere ikke hørt noe mer enda...?
Tenker masse på deg/dere!

Og tusen takk for superkoselig kommentar på hjemmet vårt!
Det varmer!!!

Gode klemmer

Miss Mette sa...

Hei Elin
Jeg skjønner deg veldig godt!! – sliter til tider jeg også med både tiden, innlegg på bloggen og inspirasjon :) Er veldig kjekt å gå på bloggbesøk, mye fin å se… Fine bilder fra gangen, og supersøt kremmerhuset med roser i…. Ønsker deg en fortsatt fin uke, og gratulerer til din søster med dagen. Dere får kose dere skikkelig på lørdagen ♥ Stor klem fra Mette