onsdag 16. februar 2011

Jeg har fått en utfordring.

Jeg har fått en utfordring av Rebecka bak bloggen Rebecka`s design. Har du ikke vært innom henne før, så anbefaler jeg å titte innom henne. Hun er utrolig flink til å lage det meste. Klikk på bloggnavnet hennes så kommer du inn:)
Her er utfordringen ;O)



1. Fire ting jeg har gjort i dag
  • laget en himmelsk gryterett til middag og stekt kjøttkaker til morgendagens lunsj
  • irritert meg over snøværet. Nå vil jeg ha vår!
  • kost med pusene:)
  • sett på ergometersykkelen og lurt på om jeg skulle trå litt. Det ble med luringa siden jeg er såpass støl etter zumbaen i går.


2. Fire ting på ønskelista
  • Nye vinduer samt ny inngangsdør og verandadør. Og det skal selvfølgelig være gode gammeldagse vinduer som jeg kan lukke opp utover.
  • Basseng i hagen. Her drømmer jeg stort for det har vi ikke plass til:)
  • En hagearkitekt (heter det det?) som kan gjøre hagen akkurat sånn som jeg ønsker å ha den, samt pengene det kommer til å koste for å få det til
  • Aller mest ønsker jeg nå at den etterlengtede telefonen skal komme sånn at vi får hentet ønskebarnet vårt. Og det hadde heller ikke gjort vondt om en ukjent rik onkel dukket opp med pengene vi trenger til dette også;)


3. Fire ting jeg ikke liker
  • de ekstra kiloene som jeg har på kroppen
  • at en er nødt til å planlegge ting med venner flere uker i forveien og at de fremdeles ikke da har tid til deg.
  • sykdom!
  • at folk ikke selv kan ta ansvar for sine egne handlinger og valg her i livet.

4. Utfordre 4 nye bloggere

Blir spennende om dere tar utfordringen jenter:)


post signature


4 kommentarer:

Elin med Draumesidene sa...

Takk for at du tenkte på meg, men eg tok denne utfordringa denne veka :) Kjekt å lese om deg. Ein får liksom vite litt andre ting om folk, enn interiørrelaterte saker :)

Nyt kvelden!
God klem E

w sa...

Gratulerer med award. Gøy å lese om deg:)

W

Trine - Franske drømmer sa...

Så koselig at du tenkte på meg-
jeg tar utfordringen!
Tusen takk! Kjekt å lese mer om deg :))

En flott dag videre!
Stor klem!

LykkeLise sa...

Så fint du har det på uteplassen:)

Morsomt å lese litt personlige ting i disse utfordringene:)

ha en fin kveld!

Klem Lise