fredag 28. januar 2011

Storslått besøk i hagen og en award...

Jeg er så heldig at jeg har fått en award av Ellinor.
Tusen hjertelig takk. Den settes stor pris på. Med awarden følger det noen spørsmål som jeg skal prøve å svare på på best mulig måte. So here it goes:
Ta opp nærmeste bok, og slå opp på side 18, og let frem linje 4 - hva står det der?
På å gi disse pasientene insulin. (thihihi - nå kan dere lure på hva slags sengelektyre jeg har)
Hva var det siste du så på TV?
Må vel være det som kjører akkurat nå. Tror det er grensehandel i Sverige. I påvente av det store korslaget.
Bortsett fra datamaskinen - hva hører du akkurat nå?
Akkurat nå så er det en reklame for XXL;)
Når var du sist ute og hva gjorde du da?
Det var da jeg kjørte hjem fra jobb i dag og måtte innom tre butikker før jeg endelig kunne vende nesa hjemover.
Hva har du på deg nå?
Akkurat nå er det en lilla kosebukse, en grønn eldgammel høyhalset genser og en svart cardigan. Lekkert hva? Men det er jo hjemmekveld da;)
Hva var den siste filmen du så?
På kino var det "Jenta som lekte med ilden" (gud bedre så ofte vi er på kino) og på dvd så var det "Skrudd" med Bill Murray.
Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
Nja, da måtte det i så fall bli Danmark hvor min kjære kommer fra. Eller Frankrike. Har aldri vært der, men innbiller meg det er et fantastisk land.
Awarden skulle sendes videre til sju stykker.
Nå er jeg ganske så kjedelig da og velger å gi den videre til de av dere som er innom meg og ønsker å ta den med dere.
Bildene jeg viser i dag er fra besøket vi hadde i hagen i går.
Håper dere får en flott helg folkens:)
post signature

6 kommentarer:

merethe sa...

Vi hadde to slike store i hagen uten at jeg med det samme var klar over det. Luftet hunden seint på kvelden også så jeg plutselig bare en stor skygge noen meter unna. Jeg LØP inn. Ler av pysa meg. Flotte blider da. De er svære!
GOd helg Elin :) Klemmer

Miss Mette sa...

Hei Elin Christin
Gratulerer med awarden ღ og så flott besøk du har hatt i hagen din da :) – kjempespennende… Ønsker deg en fin fin helg videre, klem fra Mette

Synnøve sa...

Hei Elin!
Flott besøk i hagen:)
Ønsker deg en fin helg:)
Håper alt er bra med deg:)
Klem

Irén sa...

Så flott award, Elin! Vélfortjent!

Artige spørsmål - og svar! Hihi. Men du verden, det var ikke smågjester i hagen nei... WOW!

Håper dere har en trivelig lørdagskveld, du og dansken! Kos dere!

Klem fra Irén :-)

w sa...

Så flott blogg du har. Morsomt å få elgebesøk i hagen sin:)

W

Trine - Franske drømmer sa...

Hei vennen!

Long time no see!
Hvordan går det med dere, mannen og farmor? Tøffe tider i det siste...? :(

Tenker ofte på deg, men det går i ett om dagen, og tiden strekker ikke til.. Men håper dere har det bra!!

Stor klem