onsdag 1. desember 2010

Julemarked

At det var noe jeg kunne tenkt meg å gjøre igjen ja.
Forrige helg så var julemarkedet på Skoklefald gård på Nesodden. Natt til lørdag fikk jeg knapt nok sove. Sommerfuglene var mange og tankene enda flere. Dette var jo debuten min. Mange av dere andre flinke bloggere er jo erfarne med dette, og er med på opptil flere hvert år. Jeg har sett hvor mye flott dere lager. Derfor var jeg desto mer spent på om dette var noe for meg, og om mine ting kom til å være interessante.
Vi var en stor gjeng med damer og et par mannfolk som stilte opp.
Og alle var enige om at dette skulle bli en flott helg.
Og det ble det!
Det strømmet inn med folk klokka elleve, og noen prøvde til og med å snike seg inn opptil en halv time før;)
Stemningen var høy og det raslet i yttertøy, latter og lommebøker. I kafeèn kunne en slappe av på sofaer dekt med skinnfeller og nyte en kopp kaffe og noe å bite i.
Og bortsett fra det så kunne en tusle rundt i timesvis og se på alt det flotte og kreative som var til salgs.
Det første en møtte da en kom inn var meg og min kjære danske.
Uff, egentlig hater jeg bilder av meg selv.
Der sto jeg med mine egenproduserte ting og shabby malte møbler. Og salget gikk bra det. Jeg hadde satt meg et mål, og dette nådde jeg med god margin.

 Rammen med madonnaen ropte på ei dame som bare måtte ha den:)
Den grønne peisen prøvde vi å gjemme bort mest mulig, men noen steder dukket den opp desverre.
Tema var å få naturen og det rustikke inn i standen. Synes jeg klarte det ganske greit jeg:)
På søndag var vi slitne, men å så lykkelige. Og dette var gøy!
Jeg sender over en stor takk til de som dukket opp og støttet meg denne helgen. Og ikke minst til min kjære danske. Uten deg hadde jeg ikke klart meg. Elsker deg masse!
Så blir det spennende å se om det blir noe julemarked på meg neste år.

Mitt aller første salg ble den ene svibelen til venstre i bildet. Og den var egentlig bare en dekorasjon. Thihihi. Snakk om å bli satt ut:))
Ha en fin kveld folkens!

post signature

4 kommentarer:

HAPPY HOME WALL sa...

Hei Elin!
Det var en fantastisk stand dere hadde, perfekt førsteinntrykk for de besøkende! Kjempegøy å se alt det fine dere hadde laget.- Det var virkelig et velykket julemarked. Mye flott og god stemning. Hvem vet, kanskje våre veier møtes på julemarked igjen :o)

Hilsen
Jannicke

Irén sa...

Jeg er så glad, så glad på dine vegne, Elin! Ikke rart at det gikk som en drøm så flink og flittig som du har vært! Nyyydelige ting, profft presentert. I det hele tatt - en suksess! Bare én ting som manglet - at jeg hadde kunnet tatt turen og handlet hos deg ;-)

Elin har funnet sin nisje - ingen tvil!

Klem fra
Irén

lillelaila sa...

Så utrolig flott det så ut Elin!
Og så masse du hadde på standen din!! Ikke rart du har hatt mye å gjøre i høst ;)
Så flott at det ble vellykket :DD
klem Laila

Jatte sa...

Hei hei :)
Tusen takk for kjempekoselige ord inne hos meg♥ Det varmer!

Så mye fint du hadde med deg på standen da, der hadde jeg nok gått amokk ;)

Ha en fin Torsdag og førjulstid videre,
Klem Jatte♥