lørdag 4. desember 2010

4. desember

Detaljer sier han.
"Nei drit nå i detaljene da. Det er ikke så nøye."
Og jeg står målløs tilbake. Drite i detaljene??? What???
Detaljene er jo det viktigste i interiørgale damers verden.
"Nå må du altså bare vente, for jeg skal sette en liten blonde her på lykta."
"Nei vent litt, jeg må bare rette litt på lommetørkleet. Julestjerna er egentlig litt for stor for den sukkerskåla. Men jeg tror jeg lar den være."
"Jeg måtte bare innom Kid etter jobb og er stolt av meg selv for at jeg klarte å motstå den julete linduken. Men noen julehjerter i gammeldags stil ble med hjem. Det er bare sånne små da så de var ikke så dyre. Men jeg måtte innom Ikea for å kjøpe stoff til nye julegardiner på kjøkkenet for de vi har er jo hele 4 år gamle....bla..bla...bla..."
Og sånn gikk samtalen her i går kveld. Og en litt oppgitt danske lukket nok etter hvert ørene for min ordflom.
Men litt seinere så tuslet han bort til mitt nye stilleben og innrømmet at, jo visst var det fint.
Så det så;)




Ha en super lørdag og 4 desember folkens!

post signature

7 kommentarer:

liven sa...

Et koselig stilleben....og en flott bidrag til Nib under her også!
Ha en fin adventshelg Elin :o)

Hespe sa...

Nei, jeg koser meg ikke i Køben riktig enda, men veldig, veldig snart.... Drar i ettermiddag :o)

Ønsker deg en strålende flott adventshelg - nyt, nyt, nyt...

Goklem fra Hildegunn, som snart iler....

Hverdagen vår sa...

Hei, raskt innom huset fullt av barn og skal på jobb men først posten og butikken.
Takk for mange koselige hilsner:)
Ja barna er klare nå til starten på sesongen i bakken i dag fikk de ikke lov alt for kaldt men til uka blir det kjøring.
Så fint det var hos deg, men må ærlig innrømme at jeg synes det er "vanskelig" å lese stilleben alle skriver det sånn, men jeg tenker

stille ben jeg da;) fint var det iallefall, jeg er litt sånn fortsatt i endring jeg så her tømmes det og skal fylles på nytt, nå skal det spares til ny sofa bla.
Jeg har fått sansen for Helene Hennie og boken ligger fremme hele tiden og jeg bare koser meg:)

Kos deg i helgen du også:)

Klem

Ellinor sa...

Hehe, sånn tror jeg de aller fleste damer har det. Jeg har det iallefall sånn. Sjelden Gubbelille er like overbegeistret for mine salgsfunn på klesfronten eller i nye gardiner... men i går kjøpte han seg ny tv ;) Og bare vent til den kommer i hus *ler* Da er det nok en som blir ivrig kan du tro ;)

Irén sa...

Hahaha, det der er så til de grader på kornet ifht dame vs mann!!!

Også så nydelige bilder av vakre stilleben. Ja, jeg sier det igjen; du har en egen evne med form og farge, interiør og formidling ;-)

Fortsatt god helg!

Klem :-)

merethe sa...

Et vakkert stilleben har du dandert så flott. :) jeg har en mann som IKKE interesserer seg noe om interiør. Nå når det begynner å ta form ute på hobbyhuset så sa han plutselig at det blir jo finere her enn inne jo....for inne har ikke jeg innredet noe særlig. Bare på stua.Hvorfor det er en anne historie. :D Ute på hobbyhuset blir det min stil som det viser seg at han også liker godt. Lyse vegger og lyse møbler. Blandet med naturfarger. Kanskje det finnes en liten spire av interesse for slikt hos han også ;) Ha det fint i helgen. Klem fra Merethe

Alfasinteriør sa...

Nydelige bilder med god julestemning. Lykke til.
Klem Alfa