torsdag 2. desember 2010

2. desember

En skal ikke ha dårlig tid når en pynter til jul. Selv om jeg pleier å planlegge og nesten være ferdig til 1 desember. Men ikke i år. Jeg har rett og slett ikke hatt tid til å tenke så mye på det. Og julestjerna mangler fremdeles i kjøkkenvinduet. Det samme gjør både pussing av vinduet og julegardiner. Egentlig så har jeg lyst på noen nye gardiner. Men jeg er ganske sikker på at jeg ikke finner det jeg ønsker i noen butikker. For hva ønsker jeg egentlig? Vil jeg ha gardiner som er fransk landstil inspirert, eller noen som er landlige? Hva med romantiske? Valgets kvaler...
I morgen tar vi oss en tur til Ikea. Tror ikke jeg finner noen gardiner der. Men kanskje noen kjøkkenhåndkler som jeg kan sy det av?
Det var tydeligvis dagens kjøkkenprat.
Nå som jeg har landet etter julemarkedet i helgen (nei se, nå klarte jeg å nevne det igjen)har jeg så smått begynt å pynte litt. Jeg leser julemagasiner om kvelden så jeg sovner med en million ideèr i hodet. Så er jeg glad om jeg våkner og husker et par av dem;)
Da avslutter jeg med et stilleben jeg rotet sammen i går.
Ha en flott 2. desember folkens!
PS: Dermed så ble dette også mitt bidrag til NiB sin desemberkonkurranse:)

post signature

7 kommentarer:

tove sa...

Hei. Så Koselig stillben du har laget.
Nyt kvelden.
Klem Tove

Irén sa...

Heisann!

Nydelig stilleben, Elin! Du er så gjennømført i alt du lager og gjør. Jeg digger det :-)

Førjulsklem fra meg!

PS! Håper du finner ut av bildene jeg sendte via FB ;-)

LykkeLise sa...

Hei:)
Nå fant jeg bloggen din gjennom NIB, og det er så gøy å finne nye, flotte blogger:) Skynder meg å legge meg til som følger;)
Utrolig flott bidrag, masse lykke til:)
Nyt adventstiden:)

Klem Lise

Romantikk-takk. sa...

Åå så nydelig Elin.
Kjempeflott bidrag,
lykke til.
Klem:)

Jannicke sa...

et supert julebidrag, Elin :o) og tusen takk for koselige ord fra deg :o) blir alltid glad når du titter innom :o)
God klem til deg.

Min Quilte krok sa...

Så koseligt du har laget det til advent. Ja hvet alt om dette med masse ideer;-) Vi har kjøpt oss nytt hus og skal flytte før jul, da kan du vel tenke deg resten....
Ja ja blir vel jul i år også, kanskje bare litt andeledes;-)
Kos deg i advents tiden
Klem fra nord

Trine sa...

Herlighet, så utrolig vakkert!!
Så flink du er!!

Her inne var det masse herlig inspirasjon! Mye lekkert å la øynene hvile på ;)

Gleder meg til å følge deg videre!

Stor klem