lørdag 18. desember 2010

18. desember

Julekortproduksjon...
Her for noen dager siden bestemte jeg meg for at jeg nå endelig skulle prøve meg. Har pratet om det lenge nå. Og jeg brukte mine timer gitt. Men det er kanskje vanlig...?
Jeg ble sånn ganske fornøyd med resultatet. Men i forhold til dere damer som har holdt på med dette en stund så er det jo bare peanuts.
Så med hjertet i halsen så legger jeg ut litt bilder. Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Men ikke glem at dette var første gang da.
Kreativt kaos;)

Det ble noen også da...

Veldig glad i dette bildet...

Liker nostalgiske bilder ja:)

Men litt mer jul måtte jeg ha..

Og rødhette måtte få lov til å være med...

Så må en jo ikke glemme selveste julenissen:)
Beklager dårlig bildekvalitet. Vet egentlig ikke hva som har skjedd.
Et kort innlegg fra meg her. Vi har nemlig besøk av verdens beste nieser <3
Håper dere har en flott helg folkens. Tenk i morgen er det 4 advent:)
post signature

4 kommentarer:

Line D. sa...

De kortene ble nydelige Elin. ;o) Trenger du adressen min?

Romantikk-takk. sa...

Kjempefine kort,du er kreativ og flink.
Klem:) og god helg til deg.

Anonym sa...

Fine kort Elin.Du trenger ingen bekreftelse på at de er fine, alle gjør det på sin måte og din måte er nydelig.Stå på frue!

Irén sa...

Nyter synet av et av dine vakre julekort som henger på veggen i stuen her :-)

Tusen takk! KLEM!