tirsdag 14. desember 2010

14. desember

Julekortstemning
Dette var det som traff mitt blikk på lørdag da jeg tittet over i hagen til naboen.
Har du sett noe så nydelig?<3
Og det var akkurat som det stilte seg opp til fotografering. Jeg kastet meg over kameraet og fikk slengt fra meg dekselet. Og den dag i dag så finner jeg det ikke igjen. Bevisstløs i gjerningsøyeblikket kaller man vel det;)
Må også benytte anledningen her inne til å ønske verdens beste niese Nina med 6-årsdagen sin i dag. Håper dagen din blir perfekt jenta mi. Og til helgen skal vi kose oss masse:))
post signature

4 kommentarer:

Min stil sa...

Heisan du. Litt av ett blinkskudd du har fått der. Rene julekortet.
Klæmmer til deg.
:) Susanne

Irén sa...

Så nydelig! Skjønner godt at du kastet dekselet "vegg i mellom" i ren iver :-)))(Håper du finner det igjen!)

Katherine og jeg måtte stoppe for en kolle med kalv (hjort) på hjemvei i kveld. Vi kom fra den tradisjonelle julekonserten i kirken med barneskolen. Utrolig stemningsfullt! Og Katherine debuterte med gitar (sammen med gitarklassen). Sååå flinke :-)))

Det ble noen tårer i øyekroken hos den enkelte da hele skolen avsluttet med en fantastisk versjon av "We are the world" :-)

Uff, nå okkuperer jeg visst hele kommentarfeltet ditt her. Fortsatt god førjulstid, Elin!

Klem fra oss på Tysnes :-)

Landlige Hjem sa...

Hellandussen!!♥
Så nydelig og for ett julekort!!!♥
fantastisk, det er jo ikke hver dag man får ett slikt blinkskudd ,))
Takk for dine herlige og varme ord hos meg, setter utrolig stor pris på de ,))
Nyt nå av dagene ♥
Varm klem fra meg,
Anki

Tulip sa...

Koselig bilde av rådyrer som poserer i hagen!

Bra du rakk å ta det;)