mandag 13. desember 2010

13.desember

Så har vi kommet til 13. desember og luciadagen.
I kantina på jobb hadde de lussekatter og da ble jeg glad. Jeg gidder nemlig ikke bake dette selv. Hadde vi derimot hatt barn så skulle jeg mer enn gjerne gjøre det. Da skulle vi stått på kjøkkenet med mel over hele oss og formet de styggeste lussekatter en kunne tenkt seg. Og vi skulle hatt det så gøy!
Jeg er glad for at jeg vet det en gang kommer til å skje. Kanskje neste år?
Og til dere herlige damer som spør hvordan det går med adopsjonen.
Vi har fremdeles ikke hørt noe. Vi har fått beskjed om nye retningslinjer i Colombia og at de må ha en oppdatert sosialrapport fra oss. Og det er mitt store hodebry om dagen. Jeg har nå i en måned prøvd å få tak i de rette personene hos barnevernet. Og sitter i denne stund og venter på at de skal ringe meg. Blir veldig oppgitt over at de "glemmer" å ringe tilbake. Men maser jeg nok så må vel de få opp farten også vel??
Avslutter i dag med noen bilder av bordet jeg pynta til vår danske julefrokost nå på lørdag. Vi ble ikke flere enn seks personer men hadde det kjempekos for det.




Ha en flott 13. desember folkens og kos dere med luciatog og lussekatter!

post signature

3 kommentarer:

Mona/Villa Tverrteigen sa...

Hei..
Flotte bilder fra et nydelig pyntet bord :)))
Ha en fin dag.
Klem

Ellinor sa...

Oppdatert sosialrapport altså? Dere mister ikke plassen deres i køen vel? Nei, barnevernet er noe rare greier... men jeg håper de får opp dampen hos dere.
Vi har ikke hørt noe vi heller. Det tar sin tid å få desembercut-offen.
Så nydelig bord du har pyntet da. Får virkelig inspirasjon.

Her er det ikke så ofte slike sammenkomster, men jeg skulle gjerne ønsket at vi hadde det

Jannicke sa...

et nydelig dekket bord, Elin!
Klem J.