torsdag 25. november 2010

Torsdag og to dager igjen...

Forrige torsdag takket nakken og ryggen for seg. Supert tidspunkt også da med tanke på mye å gjøre på jobb og julemarkedet.På mandag måtte jeg krype til korset, les legen, og fikk en sykemelding for resten av uka. Smertestillende fikk jeg også, som jeg prøver å være litt forsiktig med. Er ikke så veldig glad i å tygge i meg piller for alt.

Nå begynner dere vel å bli lei av all reklamen jeg gjør for julemarkedet. Jeg lover at det snart er over;)
Men julemarked blir det. Jeg er heldig som har en så flink og snill danske som stiller opp for sin handikappa kone.
Og sommerfuglene begynner å komme nå. Bare to dager igjen til dørene åpnes på Skoklefald gård på Nesodden.
Der vil dere finne mange superkreative mennesker - og meg;) Og jeg er ganske sikker på at det vil være noe her for enhver smak.

Nå skal jeg følge litt med på hva han Telenormannen gjør her.
Etterpå blir det frokost og lese.
Ha en flott torsdag alle sammen



post signature

6 kommentarer:

merethe sa...

Heisann Elin. jeg synes det er gøy å høre om julemessen så bare skriv i vei. Så leit at nakken og ryggen ikke er helt som de skal være. Har problemer med det samme så vet hva det innebærer. Det blir spennende med messe tenker jeg. Her driver vi på å flytte ut i hobbyhuset og jeg bare stor koser meg. :) Også er det første søndag i advent på søndagen også. SOm tiden flyr.
Lykke til i helgen¨, håper nakke og rygg er snille med deg. Klem Merethe

Irén sa...

Elin da! Bli lei av å se alt det flotte du lager?!?!? E' du helt sløkket?! - for å si det på godt bergensk! :-D

Du kommer til å selge i bøtter og spann, og kose deg som bare det. Nervøsiteten kan du bare legge igjen hjemme, for dette kommer til å gå strålende! Er spent og glad på dine vegne!

God helg, og lykke til!
Ikke minst: GOD BEDRING!!!

KLEM! :-)

Hespe sa...

Alt i orden at du skriver om julemessen, og viser de flotte tingene dine - vi liker sånt vettu!!! Så utrolig kjedelig å få sykemelding midt oppi dette da. Enda godt dansken stiller opp ;o)

Masse lykke til med messen - det kommer nok til å gå så det griner etter... ;o)

Klem fra Hildegunn

Har en drøm... sa...

Huff, så dumt at dette skjedde med ryggen da, og det passer jo aldrig, men kanskje litt ekstra dumt på denne tiden!
Håper det går fort over ♥
Så gøy med julemarked, lykke til!

Ha en fin helg!

Klem Line

Synnøve sa...

Blir aldri lei av se alt det fine du lager.
Kjedelig med rygg og nakkeproblemer.
Ønsker deg god bedring og lykke til med julemessa.
Klem Synnøve

Rebecka sa...

Hei Elin
Hvordan går det med rygg og nakke? Stakkars deg.
Håper du har solgt masse på julemesse i helgen, det var sikkert gøy.
Du hadde laget såååå utrolig mye fint, og sikkert enda mere også som vi som blogglesere ikke fikk se. Regner med at det var MANGE fornøyde Elin-kunder etter markedet. Du er så kreativ og flink.
Hilse dansken da ;O)

Klem Rebecka