onsdag 10. november 2010

Så var vi i innspurten..

Jeg har ikke akkurat lagt skjul på at jeg har holdt på for fullt med produksjon til julemarkedet. Siden dette er aller første gang jeg er med på noe sånt, så vil jeg jo at det skal være bra det jeg bidrar med.
Ser rundt omkring i blogglandia at det å være med på julemarkeder ikke er noe ukjent for alle dere flinke damer. Hvordan i alle dager får dere tid til familie, hus, jobb, interiør og produksjon???
Enkelte ting er mer vrient enn selve produksjonen. Hvor mye skal en produsere, hva slags priser skal en ta, hvordan skal en stille opp osv osv... Men nå føler jeg at jeg har kontroll og det er en deilig følelse.
Selv om jeg sånn sett er ferdig med det jeg skal selge så klarer jeg liksom ikke slutte av heller da. Er vant med det høye tempoet.
Avslutter med et par, tre bilder av min siste greie som jeg har syssla litt med. Synes det ble et litt høstlig arrangement jeg:)



Og bare litt informasjon helt på slutten her.
Gå gjerne inn på vår facebookside her og les mer om julemarkedet, og ikke minst for å se alt det flotte som skal selges. Og bli gjerne medlem dersom dere liker hva dere ser:) Ellers så kan dere gå til hjemmesiden vår her.
Ha en fin kveld videre folkens!


post signature

6 kommentarer:

Jannicke sa...

kjempefine bilder!!
du får slappe litt av nå før selve markedet! Tipper det blir travelt når det først er i gang :o)
Klem J.

lillelaila sa...

Kreativiteten blomstrer hos deg også skjønner jeg ;)
Er ikke så greit å bare stoppe da!
Du får lage noe fint til deg selv, eller kanskje noen flotte julegaver til det "roer" seg :DD
Det å sette priser på sine egne produkter er ikke lett nei..Men godt å høre at du har alt under kontroll!
Ha det fint da Elin!
klem Laila

Har en drøm... sa...

Så gøy med julemarked:)
Men helt klart mye jobb, kan jeg tenke meg... manmå jo liksom ha npe varer og selge:)

Fotsaltet så bare herlig ut, og lekkert innpakket ♥ Syns du er flink jeg... og lykke til med marked:)

Klem Line

Hespe sa...

Så bra at jeg kunne "informere" deg da... :o)

Du, det var enkelt og flott - en genial gave å gi bort - takk for tipset!

Med meg går det litt smått med bloggingen om dagen - har hatt en "stri" tørn fremfor pc'en på jobb denne uken, noe jeg merker i "muse" armen min - må passe meg litt kjenner jeg!

Ha en fin ukeslutt og helg!

Klem fra Hildegunn

-Mia- sa...

NYDELIG! Ha en super helg! Klem

Tulip sa...

Å det så deilig ut med hjemmelaget fotsalt:) Flink du er. Koselige glass!