fredag 29. oktober 2010

Romantiske bokser...

Bare en snartur innom for å hilse på dere.
Her går det sin vante gang. Altså i hundre:)
På onsdag hadde jeg en hyggelig ettermiddag/kveld ute med noen av mine kollegaer i Oslo. Vi spiste på Lemongrass, en karibisk restaurant like ved tinghuset. Nydelig mat, masse god drikke og koselige lokaler. Jeg prøvde meg på en Agricole coffe, en karibisk versjon av irish coffee, men med Kahlua og rom. Tror jeg må en tur på polet jeg;)
Så var vi på teater og så på Trollbyen. Kjempeflott stykke med gode skuespillere men jeg likte ikke helt slutten. Sikkert fordi jeg ventet meg en amerikansk happy ending. Men på begynnelsen av 1900-tallet i Christiania så var vel ikke livet en dans på roser for de aller fleste.
I løpet av helgen vil det nok komme litt bilder fra spiskammerset. Litt småproblemer med å skaffe enkelte greier som trengs og som gjør at ting tar lengre tid enn en regner med.
Ellers så går produksjonen sin vante gang her hjemme. Bokser som kommer til salgs på julemarkedet er nå ferdige. Så med disse to bildene vil jeg få ønske dere en riktig god helg.


God klem til dere som titter innom meg:)

post signature

10 kommentarer:

merethe sa...

Ja her produseres det ser jeg :) nydelige bokser. Du får mange fine varer på messen. Må være spennende å være med på noe slikt. God helg. Klem Merethe

Romantikk-takk. sa...

Herlige romantiske bokser.
Lykke til på messe. :))
Klem Mette.

Jannicke sa...

flinke Elin! Du står på!!
Ønsker deg en riktig så fin helg!
Klem J.

Hespe sa...

Hi, hi - kakene er nok IKKE ekte nei, og om du leser teksten vil du se at stettefatet også er veldig lite - til å henge på juletreet.. ;o)

Nydelige bokser du har til messen!

Ha en herlig helg!

Klem fra Hildegunn

salige lavendel sa...

Åååå, så nydelige bokser du lager!!! Likte alle sammen. Og jada, jeg får slappet av innimellom...men det er ikke så lett alltid å ha atelieet hjemme, da er det lett for å bli litt for lange dager i blandt.Men jeg prøver å få kvalitetstid på kveldene og koser meg masse i helgene også. Takk for omtanken =) klemmer fra meg

Sisselshverdag sa...

Så nydelige boksene ble :D Ja du finner nok helt sikkert det du leiter etter til spiskammerset ditt du,, ;) Har en plan om så masse prosjekter men rekker ikke så mye om dagen som jeg tenker, men kåpa strikker jeg jevnt og trutt på :D

Ha ei flotte kreativ helg :D Klem

Min stil sa...

Nydelige bokser. De kommer det nok til å gå masser av på julemarkedet.
Ønsker deg en god og kreativ helg.
Klæmmer Susanne

The Hoegler Family sa...

Helt NYDELIG!
Svarte deg paa innlegget ditt hos meg :o) God helg vennen!

Klem klem

lisje astrid's husblogg sa...

Hei Elin♥

Boksane er berre såååå vakre!
Du er så flink!
Stova di..Ah!Me like:)

Fleire har denne boka frå JDL...Eg har ikkje sett den..Men,kan høyrest ut som at bladet er ein kort versjon av den..

God helg♥

Klem frå Astrid:)

Villmarkstausa sa...

Har lest nedover siden din. Så flott stua ble. Du er proff med kameraet....
Nå er beskrivelsen til Heklarosa tilføyd, den hadde jeg glemt;-))
God helg!