fredag 8. oktober 2010

Julestemning...

Dagene fyker avgårde og jeg har problemer med å følge med.
Forrige helg var vi i Danmark. Vi var invitert i 40-årslag, og er det noe danskene kan så er det å arrangere lag. Og jeg ble ikke skuffet. Maten var god, drikkevarer var det mer enn nok av, gjestene feststemte og jukeboxen gikk for fullt hele kvelden (og natta).
Dagen derpå var jeg sliten, tørst og støl i leggene, med allikevel veldig fornøyd med dagen. Og det var også jubilanten.
Jeg rakk en tur innom Røde kors. Juhu!! Og fikk også med meg fire prosjekter hjem. Men nå tror jeg snart det er prosjektstopp. I hvert fall ute i garasjen. Nå ser jeg heller for meg et spisebord fullt med papir og lim og diverse, sammen med et glass rødvin;)
Julemagasinene er allerede i hyllene på butikkene, og på Plantasjen er nissene på plass. Og når jeg da holder på med ting til julemarkedet så er det ikke til å komme bort i fra at julestemningen kommer krypende.
I helgen får vi besøk av verdens beste nieser. Og jeg tror så sannelig ar vi skal ha et lite førjulsverksted. På med julemusikken og frem med limstiften:)

Håper dere får en flott helg folkens!



post signature

6 kommentarer:

Gammel stil sa...

Hei!

Så koselig det høres ut:) For et fiiint bilde:) Heldige deg:)

Klem:)

Jannicke sa...

hehe, julestemning.. egentlig styrer jeg unna blogger med jul over to måneder før tiden - men måtte jo innom og høre hva du har for planer :o):o) kos deg med julemusikk og juleverksted (vet det er lurt å begynne tidlig - og for deg helt nødvendig pga juleverkstedet..)
God helg! Klem J.

Min Quilte krok sa...

Hm jule nisser syns jeg er litt tidlig;-) Men har begynt med jule peoduksjon av ting som skal på messer.
Her er det for det meste jakta som tar tid elg og ryper:-)Så håper på den siste elgen faller i helga, da kan fokuset bli mer inne aktiviteter.
Kos deg
Ps går ann å ønske seg noe hvet du.... var rart å sy te lys posen i annen farge enn lyse blå, men noen liker faktisk andre farger. (glemmer bare av det;-)

liven sa...

Ønsker deg en fin helg Elin...og lykke til med produksjonen :o)

salige lavendel sa...

Ja, er det noe dansken kan så er det å lage hyggelige sammenkomster. Jeg er halvt dansk og har vært med på mange sådanne =) Ønsker deg en god helg også!!

-Mia- sa...

Koselige bilder, skjønner du gleder deg til å sette igang! Julestemningen prøver jeg å vente litt med, men når butikken er ferdig må det jo dilles og dalles og julepyntes, for kundene har begynt å tenke jul for lenge siden de!! :-) Ha en fin søndag! Klem