torsdag 2. september 2010

Velkommen inn på vårt soverom....

Her er det godt å være.
Senga vår er av merket Tempur, og var svindyr. Men denne investerte vi i på grunn av min kjære danske sin rygg. Den former seg etter kroppen din og er kjempedeilig å ligge i.

Soverommet er det rommet i huset vårt som jeg er mest fornøyd med. Lyse og beroligende farger.
Jeg er veldig fornøyd med løsningen vår her. Og så gjør det ikke noe om det buler litt ut av skapene;)
Piketitteren er det siste funnet til soverommet. Og den skal forbli akkurat sånn som den er.

Sengegavlen har jeg pusset opp av en gammel dør vi hadde her. Teksten er fra sangen som min kjære spilte da han fridde til meg <3
Så er jeg da klar for NIB sin utfordring.
Ble et kort innlegg fra meg i dag igjen. Men neste gang skal jeg ha bedre tid, og da skal jeg fortelle hva jeg holder på med å om dagen.
Håper dere får en flott helg folkens!


post signature

26 kommentarer:

Elin med Draumesidene sa...

Så vakre detaljar! Og eg elska at du hadde tekst frå frieriet på sengegavlen... :) Lykke til!

Ha ei vakker helg!
Klem E :)

Drømme ♥ Christina sa...

Oj,for et flott soverom!
Herlig!
Ha en fin kveld.
Klem Christina

lillelaila sa...

Oi! Så gjennomført og lekkert Elin!
Her skjønner jeg at du liker deg ja :)
Sengen må jo være en drøm å sove i!
Lurer veldig på hva du driver med om dagen nå altså ;)
Ha en fin helg du også!
klem Laila

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Åh so koseleg♥
Nydeleg soverom
Og so romantisk med sangen på gavlen♥

Sweet dreams☺

Klem M♥

Jannicke sa...

Et deilig soverom!! Gjennomført romantisk!
Klem J.

Synnøve sa...

Hei Elin
For et nydelig soverom dere har.
Har kunnet tent meg og sett teksten på sangen:)
Nydelig sengegavel.
Håper du vinner inne på NIB.
Ønsker deg ei fin helg
Klem Synnøve

Jannickes Hjemmekos. sa...

Hei, Elin
Så fint dere har det på soverommet, forstår godt at du er fornøyd med dette nydelige og romantiske rommet. Ønsker deg en god helg. Klem fra meg

Karin sa...

Hei,så nydelig soverom dere har.... Virkelig inspirerende..Og den piketittern er bare skjønn,ble glad når du skrev at du skulle la den være som den er.Noen ganger er det det beste å ikke male å forandre på ting.Den er så fin som den er. Jeg blir så inspirert til å fikse mitt eget soverom som absolutt er moden for forandring.Takk for fine bilder! Klem fra Karin

Romantikk-takk. sa...

Fantastisk flott soverom,lykke til i utfordringa. :) Klem.

bea sa...

:)))) nydelig!!

Hverdagen vår sa...

det er nå så fint, og ett koselig rom, har jo sett det irl-
Går det fremover med spiskammer?
Spent på å se, har en liten anelse om hva du kanskje skal fortelle oss og spent på om jeg har gjettet rett:)

Ha en flott helg!

Klem

bea sa...

for all del snuppa.. vi høres når vi har tid og mulighet.. ser du jobber og det aner meg med hva:))stå på!! jeg vet du klarer det og ikke minst gratulerer med slankinga!!!

ha en super helg og hils dansken :)) klem fra mæ

Jatte sa...

Åååååh, lekkert♥

LYKKE TIL!
Klem Jatte♥♥

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Å du snakka om vitaminar...
Soverommet dokka er berre nydeleg!
Å teksta på gavlen...Fantastisk♥

All forståelse for at du likar dette rommet:)

Eg er så takknemleg for dine ord inne hos meg:)
Både dei og innlegget ditt her gav meg vitamin og GLEDE:)

Nyt helga,du gode♥

Klem frå Astrid:)

mimmi-leone sa...

For en herlig sengegavel, med den bak hodet, og vakre ord fra din kjære...så må man da sove godt.

Veldig koselig soverom.


Ønsker eg en nydelig helg!

Hilsen fra Mimmi-Leone

Nooria sa...

Hei hei Elin. Det soverommet deres var fint ja! Senga høres fantastisk ut og jeg misunner deg den fine løsningen for oppbevaring av klær.

Nå går tiden fort frem mot julemarked. Jeg har endelig begynt å produsere.

Hespe sa...

Hei på deg, og tusen takk for koselig hjemkomst hilsen hos meg!!!

Åh, to uker er lang tid å være borte fra blogglandia - dere har postet så mange flotte innlegg siden sist - vet nesten ikke hvor jeg skal begynne jeg ;o)

Fantastisk flott bidrag du har levert til soveromsutfordringen på NIB - synest du har et helskjønt soverom og sengegavlen bare elsker jeg!!!

Ønsker dege en flott helg gode du, og så sees vi snart!

Stor klem fra Hildegunn

Landlige Hjem sa...

Nyyydelig!!!♥ Så delikat og yndig!!♥ Så romantsik med frieriteksten!♥ Me like!!♥
Her hadde jeg sovet som en prinsesse som jeg antar at du gjør ;) Tempur er sååå utrolig bra!!♥ (jobbet for de i Stockholm)
Tuusen takk for hilsen, det blir nok en "Wilma" jeg har tatt av o på av o på, for å se. Liker også det røffe mot det litt sarte.. vi får nå se ;)

Ønsker deg masse lykke til og takk for herlig inspirasjon det trengte jeg!!♥
En nydelig helg ønskes - sola skinner!♥
Klem fra meg, Anki

Lykkeliten sa...

Nydelig soverom, likte veldig godt det du hadde gjort med døra :) Lykke til ;)

Sisselshverdag sa...

Koselig soverom dere har :D

Vi sees vel snart igjen, ganske kaotisk på sist strikkekafè ;) men morsomt da:=)

Ha ei flotte uke :)

HildeS. sa...

Du har eit vakkert soverom Elin.
Nydelege fargar og flotte detaljar.
Rett og slett ein draum.

Fru Luna sa...

Så koselig :)

tinemor sa...

Så kost soverom!
Likte grønnfargen på gavelen :-)
Klem

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Tusen takk for hyggelig kommentar,knottene kjøpte jeg i Ålesund for 2 år siden,tror det var på Coop obs. Må enda en gang få skryte av det soverommet ditt,utrolig flott. :)Klem.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så nydelig soverom dere har, ja, der forstår jeg at dere trives! Mange fine detaljer og personlige innslag! Lykke til i konkurransen!

Klem Cathrine :-)

Hverdagen vår sa...

Hei! skuvsengen er kjøpt på Skeidar for 5 år siden, nå skal den males for å få den litt slitt, jeg er jo i noe tvil men ganske sikker på at den blir fin hvit-
Vi har jo en stilendring her i huset, synes det er fint med hvitt men jeg må bryte litt og min halvdel hadde nok fått noja-

Kanskje vi sees i kveld

Klem