torsdag 16. september 2010

Torsdag allerede...

Og plutselig var det ti dager siden forrige innlegg.
Siden sist gang så har jeg igjen vært syk. Kroppen er bra igjen nå, men jeg hoster og harker som bare det fremdeles. Så i dag tar jeg nok en telefon til legen. Må være noe å få for dette.
Min kjære er nå ferdig med å male tak og vegger i spiskammerset. Nå er det litt pirkemaling til meg, deretter skal gulvet males grått. Det går seg til:)
Til lørdag så får våre to brune skinnsofaer nye eiere. De har gjort nytta si hos oss, så nå gleder jeg meg til å få Ektorp oppe også. Da gjør det ikke vondt at den hvite har blitt enda billigere:)
Siden jeg har ligget syk så har det ikke blitt mye maling på meg. Håper på å ta igjen dette til helgen. Har faktisk vurdert å ta et bilde sånn at dere får se den nakne sannhet, men vet ikke om jeg tør. *smil*
Men jeg har i hvert fall fått gjort hagen høstklar. Nå mangler det bare litt lyng og høstblomster så skal jeg være fornøyd. Nok et prosjekt til helgen?
Pelargoniaene mine har kommet inn i hus. De fleste skal ned å stå i spiskammerset, men foreløpig står de på kjøkkenet. Bortsett fra den største her. Synes den ble flott i en zinkbalje sammen med litt gammelt, slitt og hvitt. Kontraster liker vi jo:)
I dag står det husarbeid på tapeten. Veldig mye annet jeg kunne tenkt meg å gjøre, men får jeg det ryddig og reint til helgen så kan jeg bare kose meg med alt annet som er mye morsommere.
Min helgehilsen til dere blir mine egne visdomsord.
Klem til dere alle!

post signature

18 kommentarer:

Anita S Home and Wine sa...

God morgen

Så flott bilde
kjedelig du har vært syk da
god bedring
hilsen anita s

Christina sa...

Heisann! Flott bilde.
Kjipt med sykdom. Håper du får noe slik at du blir frisk fort.
Ha en flott torsdag & god bedring.
Klem Christina

Sisselshverdag sa...

Håper du blir orntli bra snart:D Er hjemme og syk på 2.dagen nå og det er dødskjedelig.
Takk for tipset, nå skal mine pelargonia få komme inn også ;)

Ha en flott torsdag :D

lillelaila sa...

Heisan!!
Er så koselig med innlegg fra deg Elin!!
Synd at du skulle bli syk da..
Og så deilig med ny sofa :)Grattis!
Vurderer frem og tilbake her, ektorp eller sy løse trekk til den jeg har. Gruer meg for å sette i gang, for det er nok litt av en jobb. Og veldig skeptisk til at det blir like bra som Mia sitt!
Flotte innspirerende bilder fra deg som altid Elin :)
God bedring til deg!
klem Laila

Romantikk-takk. sa...

Hei. Så flott og romantisk det er hos deg. God bedring. :))Klem.

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Bra at du er bedre-kjempekjedeleg å vere sjuk! Vertfall når ein har so mykje ein skulle ha gjordt☺

Blir spennande å sjå resultatet☺

Klem M♥

tove sa...

Hei hei
Kjedelig å være syk. Så mye man har lyst til å gjøre som da blir stående på vent. God bedring til deg.
Ha en fin kveld
Klem Tove

Synnøve sa...

Flotte bilder.
Så flink dere er til og pusse opp.Malt gulv er så fint.
Ønsker deg god bedring Elin.
Har tatt helg jeg også. Har fri til mandag.
Klem

bea sa...

e du enda syk??? har du lungebetennelse ??

gikk også her i sommer og fikk forkjølelse i flere runder.. ble liksom aldri ferdig..

god bedring!! klem

bea sa...

e du enda syk??? har du lungebetennelse ??

gikk også her i sommer og fikk forkjølelse i flere runder.. ble liksom aldri ferdig..

god bedring!! klem

Violetta sa...

Huff da, du får se å komme deg til legen! Må jo være "fit for fight
" når telefonen kommer ;-) Noen vi kjenner er akkurat på grensen til å fornye papirene sine, og jeg fikk det plutselig for meg at dere kommer til å reise sammen! ;-)
Kjempekoselige bilder, og du verden for en flott pelargonia!
God helg...klems

merethe sa...

Hei Elin. Så det er ting til messe du lager :) Lykke til det blir sikkert veldig mye fint. GOd helg. Klem Merethe

Villa Klaraberg sa...

Hei! Så kjedelig at du har vært syk, håper det går bedre med deg nå. Så fine pelargoniaene dine holder seg! Likte godt den lille tavlen din også! Riktig god bedring og ha en fortsatt fin helg! Klem fra Jorunn

bea sa...

hei vennen.. bare innom for å ønske deg god søndag..

klem..

liven sa...

Heisann Elin
Håper du er i form igjen....nå er det min tur!! Men håper jeg er frisk og rask igjen snart......
så fine bilder og den gamle stolen din likte jeg så godt!!

ha en fin søndagskveld

Irén sa...

Det er alltid så stemningsfullt og flott i innleggene dine Elin. Det enda du er syk, stakkar. Riktig god bedring til deg, vennen!


God klem fra Iren

Tulip sa...

Fine bilder. Moro med nye møbler, og Ektorp er jo flott da!


Fint at du er frisk!!! Tvi tvi...håper dette var den runden du fikk denne høsten, og ikke flere sykdomsrunder!
klem

bea sa...

joda.. det går bare bra :))

nok å henge fingrene i.. kaos i alle retninger.. og i dag døde eks. svigerfar så nå er det enda mer å henge fingrene med:))

cecilie den eldste har fått jobb men nå får vi ikke logistikken med Vilde i barnehagen til å gå opp.. så vi henter og bringer og springer:)) blir nok aldri arbeidsledig:))

har du vært på messe?? og hvordan går det med halsen??

hils T.. klem fra mæ