mandag 6. september 2010

Har man sagt A, så må man si B.

Det er en grunn til at det blir korte innlegg fra meg om dagen. Ikke er jeg noe flink til å kommentere heller, og for det har jeg litt dårlig samvittighet. Men ikke gi meg opp folkens. Nå må jeg bare få hodet litt over vannet.
Nå om dagen tilbringer jeg en hel masse tid ute i garasjen eller på hobbyrommet. Jeg produserer og produserer og synes det er kjempegøy. Selv om jeg også blir sliten. Men det er deilig sliten, for det er jo dette jeg liker å gjøre.
Jeg skal nemlig være med på et julemarked i år. Dette er første gang hvor jeg er med på noe som innebærer å selge egenproduserte ting, og litt skummelt er det da. Tenk om det ikke er noen som kjøper noe??
Julemarkedet er på Nesodden og det ble holdt første gang i fjor. Og det ble visst en suksess,så jentene bestemte seg for å fortsette i samme stil i år.
Da jeg og dansken var på hagevandring hos Mia, så kom jeg i snakk med denne damen, som er en av grunnleggerne for julemarkedet. Da hun hørte hva jeg holder på med, så anbefalte hun meg om å sende dem noen bilder.
Som sagt så gjort. Og damene likte visst hva de så, for dermed så fikk jeg spørsmålet om jeg ville være med.
Så der var katta ute av sekken:)
Så hold av 27 og 28 november folkens, og ta dere en tur til Nesodden. Her blir det garantert mye flott å kjøpe.
Og dere kan lese mer om julemarkedet her:

Det som blir vist på bildene her er noe av det som kommer til å bli solgt på julemarkedet. Og mer er under produksjon!

En stor klem til alle dere som holder ut med meg!


post signature

13 kommentarer:

Ellinor sa...

Så utrolig tøft gjort av deg :) Og du skal se du selger masse :) Så du må bare produsere i vei

Line sa...

Spennande dagar for deg no, Elin:o)
Skjønar godt at det er litt skummelt, ja...Men så utruleg masse flott som du lagar så treng du slett ikkje vere redd for salget!!
Tippar at det går unna som varmt kveitebrød:o)
Klem

bea sa...

wooooohhhhhhh!! lekkert!!!!!!!
om ikke dette selger er det galt publikum som besøker markedet.

lykke til med resten.. klem

liven sa...

Hei Elin!!
Nå var det lenge siden jeg hadde vært innom deg...og her var mye fint siden sist!!
Et aldeles nydelig soverom du har...og ønsker deg lykke til i konkurransen!!
Liker så godt slike piketittere...og vil kikke etter slik når jeg skal til København snart :o)
Ser du har fått mye fint med deg fra Danmark også!!
Så koselig den kommoden din også....og selvfølgelig den blå koppen!!
Dette ble en lang kommentar så det må ikke bli så lenge mellom hver gang jeg er innom!!
Lykke til med marked....tror nok sikkert du kommer til å selge som bare det!!

ha en fin uke Elin

Jannicke sa...

Så utrolig kjekt og spennende!!
Fortsett med det - så lenge det gir energi, så er det jo bare positivt!!Lykke til! Klem J.

Elin med Draumesidene sa...

Så flotte ting du har laga! Og kor tøff du er som har takka ja til å vere med på dette! Skulle gjerne ha tatt meg ein tur, men ... ;)

Lykke til!
Klem E :)

Eva sa...

Kreative deg!
Så synd å bo 60 mil unna. Skulle gjerne vore der å fått kloa i noke av det lekre du laga.
Stå på!

Klem frå Eva

Synnøve sa...

Hei Elin.
Så morsomt at du skal bli med på julemarked.
Så utrolig fine ting du lager.
Jeg har holdt på ute i flere timer både i dag og i går med pynting og planting. Da stor koser jeg meg.
Ha en fortsatt fin uke
Klem Synnøve

The Hoegler Family sa...

Det der fikser du lett. Du kommer til aa selge masse. Skulle oenske jeg var der og fikk sett. Lykke til Elin!

kjempeklem fra Hege

tove sa...

Hei hei
Så flotte ting du lager. Synd jeg bor så langt unna eller så skulle jeg besøkt dette markedet. Masse lykke til, det går nok kjempebra.
Ha en fin dag
Klem Tove

Irén sa...

Heia Elin!!! Dette kan vi like! Ikke rart de vil ha med deg og de flotte tingene du produserer på løpende bånd!!!

Det er bare én dum ting her: Nesodden er alt for langt borte fra Vestlandet!

Stå på! Go'klem til deg :-)

Sisselshverdag sa...

Så moro at du ble "antatt" du lager så masse fint så det skulle bare mangle:D
Ha en flott onsdag :D

mimmi-leone sa...

Du verden, så gøy da!
Klart du får solgt, og tenk så gøy...klart det er inspirerende å produsere da.
Stå på!!

Hilsen fra Mimmi-Leone