fredag 24. september 2010

God helg...

For en og en halv uke siden var vi i konfirmasjon til datteren til en veninne av meg. Jeg hjalp mor i huset med sanger og jeg bakte en sjokoladekake til konfirmanten.
Som takk for hjelp så fikk jeg lov til å ta med meg en av borddekorasjonene hjem. Den jeg valgte hadde et stort hode av en hortensia i midten.
Nå glemte jeg selvfølgelig å få tatt et bilde av den flotte dekorasjonen. Og den har nå gått til de evige jaktmarker. Men Hortensiahodet var jo like fint når det tørket fant jeg ut, så det måtte jeg bare ta vare på. Så osteklokken som jeg kjøpte i Danmark i sommer har fått seg ny pynt. Det enkle er ofte det beste.
Jeg har vist bilde av salmeboka og bibelen som vi fant da vi tømte leiligheten etter pappa før.
Men jeg er veldig glad i dem og synes det står som et fint stilleben her.
Foreløpig har jeg ikke bilder av våre mange prosjekter her hjemme, men det går seg til. Stua er et trist syn akkurat nå, uten både sofa og stuebord. Men her kommer det nytt.
Nå tar jeg langhelg så da gjenstår det bare å ønske dere en
RIKTIG GOD HELG:)

post signature

11 kommentarer:

bea sa...

hææ.. skulle ikke du har Ektorp?? ikke handlet ennå kanskje:))

ønsker deg en god helg.. må du ta det litt med ro også og lade batteriene.. akn ikke bare stå på hodet i et malingsspann heller venne ;)

klem fra mæ

Romantikk-takk. sa...

Hei.
Så herlige bilder,flott det lille skapet. :) God helg til deg også. :) Klems.

Karin sa...

Hei,så fint det bildet var... Kjempefint! Ønsker deg en riktig god helg.

tove sa...

Hei hei
Så koselige bilder. skulle gjerne hatt den lille lys klypen du har på salmeboken. ( kaller det en lysklype, vet ikke hva det heter)
Ha en fin dag
klem Tove

Elin med Draumesidene sa...

Hei! Så fine stilleben! Lurt med den hortensiaen! :) Tusen takk for fin helsing inne hos meg! Eg har ikkje hatt det så bra i det siste, men er litt bedre denne veka her. Kjennes ut som eg har ei klo i nakken og ned gjennom ryggen. Så det blir minimalt med kommentarskriving! Bloggen min fyller eitt år i dag, og det var du som skreiv den fyrste kommentaren til meg :) Har laga eit innlegg til seinare i dag, der du er nevnt ;) Akkurat no er det disco inne hos meg, vi driv på å dansar :)))

Ha ei flott helg!
God klem, frå Elin :)

Jannicke sa...

Hortensia er nydelig som tørket :o)

Ønsker deg en GLAD og fin helg!

Klem J.

lisje astrid's husblogg sa...

Utruleg vakre bilder♥
Så utruleg mykje vakkert nedover bloggen din!
Me like♥

God helg,kjære deg♥

Klem frå Astrid:)

Sisselshverdag sa...

God helg til deg også :D

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei, Elin
En stund siden jeg har vært innom bloggen din. Så fine bilder du viser. Holder du på å pusse opp stuen? Vi har akkurat malt vår og jeg er veldig fornøyd. Ønsker deg en fin søndag. Klem fra meg

lillelaila sa...

Det er så lekkert hos deg Elin!
Blir veldig spennende å se hva dere holder på med etterhvert ;)
Koselig at du nevnte at du fikk "Miavibber" på skatoll innlegget mitt. Det tar jeg virkelig som et kompliment :)
Har jo fulgt denne stilen i mange år nå, har vel egentlig altid hatt gamle møbler og ting. Først for at vi rett og slett ikke hadde råd til nytt, og senere for at jeg liker det sånn.
Ha en fin ny uke Elin!
klem Laila

mimmi-leone sa...

Nydelige bilder!

Ønsker deg en herlig uke med hilsen fra Mimmi-Leone