søndag 29. august 2010

Her er jeg:))

Det ble visst en lengre pause enn forventet. Men jeg lever og her er jeg igjen:)
Vi har hatt en deilig ferie. Første helg var vi i Homborsund i sommerhuset til tanta og onkelen min. Gud bedre så fantastisk det er der nede. Utsikten er helt vidunderlig. Hadde vi bare hatt pent vær så hadde det vært helt perfekt. En liten tur ut med snekka til kusina mi og mannen fikk vi også. Hadde ikke gjort noe med et sommerhus på de kantene nei.
En tur til Lillesand fikk vi oss også. Nydelige hus og god stemning.
Reisen videre gikk til Danmark. Vi koste oss masse med gode venner, god mat og drikke og masse gjenbruksbutikker. Tror ikke vi hadde hatt plass til en fyrstikk mer i bagasjen;) Hihihihi...
Noen av tingene som ble med oss hjem fra Danmark
Vi kjørte hjemover. Og da var det selvfølgelig strålende vær og ulidelig varmt. Så lure oss hadde på aircondition under hele den 10 timer lange turen. Og det resulterte i en uke syk, som ikke var så veldig gøy.
Den siste uka fikk vi besøk av vår favoritt-tante fra Danmark. Og da ble det blant annet enn tur til Hadeland glassverk. Og der fikk jeg så sannelig kjøpt fire julegaver. Deilig å ha begynt:)
Kjøpt på Røde kors for 350 kr. Elsker den!!
Har nå vært en uke på jobb, og skulle blogget for lenge siden. Men plutselig skjer alt på en gang her, og jeg har rett og slett ikke hatt tid til å verken blogge eller kommentere.
Store forandringer er i gang i stua. Til uka skal vi hente en "ny" spisestue. Den skal males så det kommer ikke bilder med en gang. Ny sjenk har vi også fått oss. Men den skal også males. Og den gamle sjenken må jeg legge ut for salg.
Spiskammerset vårt er vi i gang med. Min kjære danske skal nå i gang med å pusse vegger så er det maling på gang. Vi har en viss formening om hvordan vi vil ha det, og jeg gleder meg.
Jeg plukker og plukker Pelargoniaer. De blomstrer som bare det
Jeg er i gang med storproduksjon om dagen og tilbringer alle ledige timer enten i garasjen eller ved spisestuebordet. Hvorfor jeg gjør dette skal jeg fortelle om litt seinere;)
Men nå er jeg tilbake, og i løpet av uka skal jeg kose meg inne på deres blogger. Regner med at det har skjedd en hel masse mens jeg har vært fraværende.
Håper dere får en flott uke folkens!

post signature

12 kommentarer:

Elin med Draumesidene sa...

Så flotte ting, og så bra at ferien var god! Gleder meg til å sjå meir!

God klem!
Elin :)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hei☺
Så mykje fint du har fått deg på bruktbutikkane-herleg☺ Er visst mange gode grunna til å reise til Danmark☺

Spennande med oppussing og garasje prosjektet ditt...☺

Håpe du får ei fin veke☺

Klem M♥

lisje astrid's husblogg sa...

HEI:)

Så kjekt å ha deg tilbake:)
Godt at dokke har hatt ein super ferie♥

Masse LEKRE ting!

God ny veke:)

Klem frå Astrid♥

Min stil sa...

Heisan vennen.
Så masse flott du har fått med deg hjem fra ferietur - Heldige deg.
Og jo takk som spør, formen begynner å bedre seg litt, men er ennå litt laber. Skal forsøke å gå på jobb 50% neste uke.
klæm Susanne

nr14 sa...

Mye spennende på gang hos deg og jeg stikker mer en gjerne innom for å se senere:)

Ha ei fin uke:)

lillelaila sa...

Så koselig å høre fra deg igjen!
Gleder meg til å se alle dine kreative prosjekter :D
klem Laila

Jannicke sa...

Kjekt med innlegg fra deg igjen :o) imponert over alt du har for deg av prosjekter :o) gleder meg til å se... tror bruktbutikkene i Danmark er hakket bedre en her i Norge? ihvertfall flotte ting du viser..
Mandagsklem til deg, og takk for koselig tilbakemelding på mitt innlegg i dag :o)

Violetta sa...

Koselig å se at du er tilbake igjen! Høres ut som ferien har vært topp, og slike ferier er gode å leve på :)

Synnøve sa...

Hei Elin.
Så trivelig med et nytt blogginnlegg fra deg. Har savnet deg vet du:)
Så fin ferie dere har vært på.
Synd dere ble syk når dere kom hjem.
Gleder meg til og se de nye prosjektene dine.

Klem Synnøve

Jannickes Hjemmekos. sa...

Hei, Elin
Så fine ting du viser frem. Skal til København om 14 dager og håper jeg får med meg et loppemarked eller to. Gleder meg til å se spisestuen. Ha det bra. Klem fra meg som også har hatt en lang bloggpause

Irén sa...

Kjekt at du er i bloggemodus igjen, Elin! Ikke minst kjekt at dere har kost dere i ferien :-)

Nydelige bilder som vanlig! ;-)

Fortsatt god uke!

Klem fra Irén

Home By Virginia sa...

Hei hei ☺

Mange flotte skatter der ja...!!! ♥

Kjekt å høre at dere har hatt en fin ferie... :)

Hvordan går det med adopsjonsprossesen...? Tenker nå på dere vet du... ♥

*Ha en fin kveld*

Klemmer fra MV ♥