søndag 25. juli 2010

Søndagsssysler...

I dag har vi fått røska litt i hagen. Et syrintre ble kraftig beskjært og blomsterbedet ble luka og pleid med en kjærlig hånd. Det høres i hvert fall flott ut;) Peonene våre var nå så og si avblomstret. Det stusselige som var igjen tok jeg med inn, og dermed så ble hele sulamitten klipt ned.
Så du kan si at jeg har pyntet med litt blomsterrester:) Fem peoner, tre rosehoder og to blåklokker(?). Og hvem skulle tro at noe så enkelt ville være så dekorativt...

Ellers så er jeg som sagt tidligere i gang med noen prosjekter. Og her kan dere se noen av dem.
Yes, jeg har vært en tur på fyllinga igjen. Hehehe...
Og jeg har allerede fått pusset ned stolen. Før og etter bilder kommer etter hvert.
Dessuten så går det veldig mye i dette om dagen.

Lappeteppet mitt er sørgelig blitt nedprioritert i godt over et år. Men nå vil jeg bli ferdig. Bare 18 lapper igjen;)
Jeg henger etter med kommentarer om dagen. Men jeg setter stor pris på at dere stikker innom meg og legger igjen en liten hilsen. Jeg kommer sterkere tilbake.
Håper dere har en fin søndag. Nå tror jeg så sannelig at jeg skal stikke en tur ut i garasjen igjen:)


post signature

10 kommentarer:

Jannicke sa...

Hei Elin :o)

Det er veldig kjekt å kunne hente inn blomster fra hagen.. det øvertste bildet var utrolig fint..

Er innom for å kjøle meg ned litt, for her i Bergen er det VARMT i dag! Deilig, jeg nyter det!

Håper du har det bra på alle måter!

Sommerklem til deg.

tove sa...

Hei hei
Nydelige blomster. Utnytter de fullt ut.
Spennende og se det endelige resultatet av prosjektene dine.
Vi får vel se etterhvert?
Tror du strikker det samme teppet som meg. Har igjen alle med aran? mønster. Det var så kjedelig at der ligger det fortsatt.
Ha en fin dag
Klem

Elin med Draumesidene sa...

Vakre "reste" blomster! Har oppdaga dette eg også, ikkje så mange som skal til? Spennende med prosjekta dine! Fortsettelse følger vel? ;)

God klem
Elin :)

Villa Klaraberg sa...

Hei Elin! Det ble nydelig med blomsterestene dine, fint å sette en og en rundt omkring. Det lappeteppet du jobber med kommer til å bli knallfint, gleder meg til å se det helt ferdig! Ha en fin søndagskveld! Klem fra Jorunn

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei hei :))

Så flotte bilder!!!! Lekkert med blomster i formene da ;))) Var det lysestake som sto der oxså sammen med resten ?? Den høye staken...? Ser ikke *toppen* hehe...

Ha en fin kveld :)

Eva sa...

Du er ei energisk dame med mange jern i ilden og sansen for dei små gledene.


Klem fra Eva

lillelaila sa...

Heisan Elin!
Flotte bilder du har tatt. Spennende med nye prosjekter;)
Kan ikke glemme hvor fin kommoden din ble i fransk grå. Dette kan du Elin!
Ble nysgjerrig på lappeteppet ditt også jeg ;)
klem Laila

Synnøve sa...

Hei Elin.
Nydelig blomster og bilder.
Så flittig du har vært mens jeg har vært fraværende på bloggen.
Kommoden ble kjempefin, og nydelige stoler du har kommet over.

Klem Synnøve

lisje astrid's husblogg sa...

Hei gode deg♥
Nydeleg!
No skal eg ut i hagen å plukke blomster;)
Takk for inspirasjon♥
Utruleg masse fine prosjekt du har..Lekre resultat!

Takk for gode ord som går rett til mitt ♥

Nyt ferien og god tur til Danmark:)

Klem frå Astrid♥

-Mia- sa...

Gøy å røske litt i hagen! VI fikk revet ned en kjempestor tujahekk som sto her, med sikkert 4 meter høye, stygge brune busker.. Nå skal det bli syrinhekk etterhvert! Snart salg på hagesentrene rundt om, og da skal jeg kjøpe litt ting til hagen! Peoner er nydelige, det har jeg og lyst på, og kjempefine bilder du viser, det enkle er ofte det beste!! Klem