torsdag 15. juli 2010

Kommode - før og etter

Noen som husker denne kommoden her?
Det har tatt sin tid, men nå er den ferdig. Og jeg ble veldig fornøyd:)
Jeg har malt den i fransk grå. Da jeg kjøpte fargen var jeg egentlig veldig skeptisk, for jeg synes den så veldig annerledes ut enn det jeg så for meg.
Men jeg tok sjansen, og det er jeg glad for nå.
Jeg vasket og pusset den først, og beiset den deretter i mokkafarge.
To lag fransk grå og deretter så gikk jeg over med pussepapir og mitt nye favorittleketøy. Nemlig varmepistolen:) For en genial oppfinnelse.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet.
Kom gjerne med tilbakemeldinger.
Her øser det ned. Men litt kos skal det nok bli for det.
Håper dere har en fin torsdag!

post signature

13 kommentarer:

Min stil sa...

Oj, den ble knallfin. Kjempeflink er du!!!
:) Susanne

Laila sa...

Den ble jo kjempefin, men det var ikke den jeg mente, det var det store skapet med to dører.
Er vel en del til spisestue fra 40/50 åra. Jeg har tenkt å ha min i stua (det står der)men jeg må bli kvitt en mørk stor seksjon og skinnmonsteret og få inn Ektorp og litt ny maling på veggene.
Klem Laila

merethe sa...

Fransk grå :) jeg husker mitt aller første opppussingsprosjekt etter at jeg flyttet hjemmefra. Jeg var 19 år gammel og skulle leie en leilighet i bygdøy allè.
Jeg malte veggene på soverommet i fransk grå...jeg bare elsker den fargen men hadde helt glemt den vekk. Kommoden ble kjempeflott!
Hvordan bruker du varmepistolen? varmer du opp malingen litt før du pusser eller...ja jeg aner ingen ting om slike ting men drømmen er å få til :))

My home is my Castle - by Kari sa...

Helt utrolig lekker Elin !!!!

Her titter solen fem mellom skyene, men vi har hatt ett øs pøs vær...
Jeg vil ha SOL og VARME !!!

Klem,Kari

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin kommode☺
Den kledde fargen☺

Ka du bruke varmepistol til??

Klem M♥

Bare Mio sa...

Kjempestilig kommode, så flink du er.
Lurer også på hva du bruker varmepistolen til?
Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld :o)

tove sa...

Drit lekker. Så flink du er.
Ha en fin kveld
Klem Tove

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Olala!!!! Dritlekker!!! Fy flate sku ikke tru det var den samme kommoden!!! Fransk grå er en nydelig farge synes jeg da ♥ Du er jo kjempeflink :))) Men...øhh...hva brukte du varmepistolen til da???

Ha en riktig fin uke videre :)

Klem Hege

Anita S Home and Wine sa...

Den ble knallfin
her har du gjort et flott stykke arbeid.

Klem anita s

lillelaila sa...

wow den ble kjempefin. Høres ut som du har hatt litt jobb med denne. Men når resultatet blir så bra er det vel verdt det.
Helt nydelig farge og "slitasje"
Varmepistol er gøy!
Takk for hyggelig kommentar i går:)
klem Laila

Rebecka sa...

Driiiitfiiin, du er flink altså :O)

Villmarkstausa sa...

Dën kommoden ble virkelig fin. Du er jammen flink til å pusse opp møbler. God helg!
..hils "dansken" ;-)

Chrizty_91 sa...

Hei!
Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din og denne komoden, den ble rå fin! Jeg har en likens kommode selv, bare at min er en større variant, og den er allerede mørk! Jeg tenkte jeg skulle prøve å herme etter hva du har gjort.. Hva brukte du varmepistolen til? Varmer du opp malingen før du pusser? :)