fredag 30. juli 2010

Award med en utfordring.

Jeg har vært så heldig å få en award av to herlige jenter her inne i blogglandia. Tusen takk til Lisje Astrid og Mimmi-Leone:)
Og sammen med awarden fulgte det en utfordring. Den gikk ut på å fortelle 7 ting om meg selv eller ønsket meg. Jeg prøver å fortelle litt om meg selv:
  1. Borte bra men hjemme best! Jeg er veldig hjemmekjær og storkoser meg i mitt eget hjem. Både med og uten gjester.
  2. Jeg begynner å bli avhengig av å trene før jeg drar på jobb. Får så innmari energi ut av det. Så jeg står opp kvart på fem om morgenen og tar meg en halv time på trimrommet før jeg hopper i dusjen og kommer meg avgårde på jobb.
  3. Jeg drømmer om en frodig hage i fransk landstil med både driv/lysthus og grønnsakshage. Foreløpig er det bare med drømmen siden jeg så absolutt ikke eier grønne fingre.
  4. Jeg drømmer også om å starte for meg selv, men synes det er litt skummelt.
  5. "Lev livet i dag! I morgen kan det være for sent." Dette er et motto som jeg prøver å leve etter siden vi har mistet så mange av våre kjære.
  6. Og som jeg har nevnt flere ganger så venter vi veldig utålmodig på å få hente vår lille skatt i Colombia.
  7. Jeg føler at den nostalgiske, franske og shabby landsstilen har blitt en livsstil.
Så skulle jeg finne et bilde av meg selv. Huff, det er alltid litt skummelt.
Dette bildet er fra sist jul. Her sammen med mine to små nieser.
Videre så skal jeg velge ut 7 personer som skal fortelle litt om seg selv. Nå har jeg en smule dårlig tid her, pluss at jeg tror denne utfordringen allerede har gått en liten runde. Så jeg velger å gi både award og utfordring til dere som er innom meg. Rett og slett fordi jeg storkoser meg hos hver enkelt av dere:)

Nå tar vi ferie. Ferden går til Homborsund og deilige Danmark. Mine to skjønne nieser og søster skal være kattevakt hos oss.
Så nå blir den en liten pause fra meg.
Nyt livet folkens!!
post signature

14 kommentarer:

liven sa...

Hei på deg Elin!!
Artig å lese både her og innlegget under!!! Blir litt kjent da....
ønsker deg en fin ferie og håper du får fine sommerdager :o)

Karin sa...

Hei,så fint du skriver... Morsomt å lese 7 ting om deg ja.Venter dere på en baby fra Colombia? Så spennende! Eller kanskje det var noe helt annet fra Colombia,har kanskje dummet meg ut nå,eller?? Kjempefine bilde du viser innimellom teksten,å jeg ble imponert over at du står opp før 5 for å trene...Hjelpe meg! Hilsen Karin

Synnøve sa...

Artig og bli litt mere kjent med deg Elin.

Ønsker deg og din kjære en fin tur.
Klem

M sa...

Heisan, long time no see---her går det i 120.....mye mailer i forbindelse med bloggedamer40+ også å følge opp...(hva er det jeg har satt igang hehe!!!) Kjekt å lese syv punkter om deg, selv om jeg "kjenner deg litt", da....
Håper du har det bra, det høres sånn ut....har du pusset opp bloggen siden sist også?
Ønsker god tur..
Klem, M
Ps...kan jeg knabbe awarden, den var kjempefin!!! ..

Villmarkstausa sa...

God tur og ferie. Du tar utrolig fine bilder.Gir masser av inspirasjon.
Kos dere....
Klem

Jannickes Hjemmekos. sa...

Hei, Elin
Imponerende at du klarer å stå opp før kl 5 for å ta en treningsøkt før jobb. Ønsker deg og dansken en god ferie. Klem fra meg

bea sa...

dæken du e tøff.. trene hver morgen kl. 5! har ikke planer om å våkne engang da..

likte soverommet.. kan ikke huske å ha sett det før??

regner med dere er fremme nå.. og håper dere får en fabelaktig ferie.. fyll nå ikke bilen opp den første dagen :))

hils dansken.. klem fra mæ

Tove `blogg verden sa...

Så koselig å lese om deg : ) Mange flotte bilder underveis itillegg !!
Klem Tove

Hennes sa...

Fint innlegg.
Flotte bilder. ;O)

Ønsker dere en fin ferie..

mimmi-leone sa...

Tusen takk for at du delte!

Ønsker deg en nydelig ferie!

Og drømmen om å starte for seg selv....ja, den deler du med flere.

Det var det med å våge, for en angrer ikke på det man gjorde, men det man aldri turde å gjøre.


Klem fra Mimmi-Leone

salige lavendel sa...

Så koselig å lese litt om deg!! Av bildet å dømme ser det ut som det er et barn du venter på fra Colombia??! Ønsker dere lykke til! Imponert over din treningsiver...begynne kvart på fem med trening kaller jeg mer enn normalt sprekt. Ha en fin kveld videre, klem fra Ann-Helen

Jannicke sa...

kjekt å lese om deg, og ikke minst se det flotte bildet av deg og dine nieser :o) Kjekt å være tante!! jeg er tante til en liten gutt på 2,5 år, og nyter det :o)
Det første bildet du viser i innlegget var utrolig flott!
Kunne vært hentet i et interiørblad!
Klart du er utålmodig etter å hente barnet ditt nå.. virkelig synd det skal ta så lang tid! Men : SNART.... ikke lenge til nå!
Håper du storkoser deg på ferien!
Klem J.

bea sa...

hei vennen.. går det bra??

tenker på deg ! klem

salige lavendel sa...

Bare innom for å si hei på deg =)