fredag 4. juni 2010

Vintage sex og singelliv party:))

Ja, en kan jo lure på hva jeg legger i det begrepet. Men i hvert fall. I morgen braker det løs med bursdagsfeiring hos oss. Og jeg er av den formening (som jeg tror jeg sier hvert eneste år) om at en må alltid feire bursdagen sin, for en vet aldri når en feirer den siste.
Jentene har fått invitasjon i posten, og i den sto det at i år går vi for hvitt og florlette gevanter. Og grunnen min for det er at selv om jeg elsker alt av hvitt i interiør så pakker jeg meg selv inn i svart.
Nå har jeg sett meg litt lei på det. Så nå går jeg for hvitt i klær også. I hvert fall for en kveld;)
Lurer på om hvor mange Samantha eller Carrie som dukker opp jeg....?
Høy partyfaktor håper jeg i alle fall at det blir. Og selv om jeg ikke har coctailglass så kommer det altså til å bli servert coctail. Ikke noe sex og singelliv party uten mengder med Cosmopolitan;) Vintage er rett og slett fordi jeg ikke kommer bort fra min lille lidenskap for det gamle...
Jeg har styra og stelt fælt med å bli ferdig med ting til festen. Men for et par dager siden så satt jeg lista mi ned noen hakk. Hva så om ikke alt er perfekt da? Det viktigste er at vi hygger oss.
Maten skal i hvert fall bli servert i vårt "nye" service som jeg ble forært fra naboen over gjerdet (ja, det gjerdet).
Jeg synes dette er helt nydelig.
Hun skulle levere det til Fretex, men lurte på om jeg var interessert. Det er et komplett middagsservice etter hennes bestemor. Rålekkert spør du meg. Kan ikke si nei til noe sånt.
Bilder av oppdekking og lignende kommer.
Akkurat nå så avslutter jeg med et lite bilderas fra litt nytt og litt nymalt fra stua.
En av stolene jeg fant på gjenvinninga som jeg har malt og shabba til.  Akkurat dette bildet ffalt jeg skikkelig for.
Happy speider ut fra sin faste plass:)
Lysestaker som jeg fant på loppis. Har spraymalt dem og pynta med litt stæsj.
Denne var brun med en vinballong. Nå vil jeg ha tepper i den. Foreløpig så ligger duken til verandaen og venter her. Vinballongen skal jeg finne på noe annet med.
Englegardinkappa som jeg fant på loppis. Jeg synes den er helt nydelig.
Kista var også brun. Ga et mye luftigere uttrykk når jeg malte den og shabba den til. Veldig fornøyd med resultatet.
Pianokrakken som jeg fant på gjenvinninga. Malt, shabba til og trekt om. Synes den ble veldig fin og så var det greit å få en ekstra sitteplass.
Nok et lite stilleben fra meg. Fatet her er fra 1896 og roseskåla er fra tanta til dansken. Nøkkelen som er en termostat har jeg fått på jobben , engelen , servietten og duken er loppisfunn.

Ha en flott helg folkens med masse solskinn:))
PS: Bare til informasjon så har jeg ikke bursdag før til mandag;)

post signature

12 kommentarer:

Elin med Draumesidene sa...

Gratulerer sånn litt på forskudd! Er sikker på at dette blir ein kjempefin fest! Skal tenkje på deg, eg stiller i kvit bukse i morgen. Eg går ALLTID i svart... Men ikkje på kinoen vi skal på. Då må eg skjerpe meg! Så vakre alle tinga dine hadde blitt! Du er så flink å ordne opp ting som andre vil kaste! Lekkert!

Ynskjer deg ein vakker fredagskveld!
Klem frå Elin :)

bea sa...

herregud som du har styrt!!! og så flott!!! servise, stua.. ja alt!!!

Masse lykke til med feiringa og masse klemma fra mæ :))

Jannicke sa...

Du er utrolig flink til å stelle i stand til fest!! Gleder meg til du viser oppdekkingen. Herlig servise du fikk levert over gjerdet! Snilt av naboen å tenke på deg først!

Lykke til på festen, og TUSEN takk for veldig fin hilsen til meg. Det varmet!

Klem J.

vårt lille hjem sa...

Nydelige bilder ♥
Åååå så flink du er til å pusse opp gamle saker å ting!!!
Skulle ønske eg også fekk til det ;)

Ha ei fin helg med masse sol ♥

Synnøve sa...

Så mye flotte ting du har på stua di. Servise var kjempeflott,en at folk ikke vil ha det. Bra for deg da:))
KJempeheldig dem som er bedt på party hos deg. Er sikker på dere får det morsomt.

Ha ei skikkelig morsom helg Elin og gratulerer med dagen på forskudd fra meg.
Klem Synnøve

Line sa...

Gratulerer med dagen på
forskudd:0))
Reknar med at det vert ein herleg jentekveld med høg party faktor!!
Er heilt rysta over naboen din som ville kvitte seg med eit komplett service som endog kjem frå BESTEMORA!! *Sjokkskada* Men aldri så gale at det ikkje er godt for noko, du har i alle fall fått deg eit lekkert service. Nyt helga og bursdagsfeiringa, Elin:0)
Varme klammar

Anita S Home and Wine sa...

Håper det blei en fin feiring - og gratulerer med dagen !!
til en katte elser fra en annen.
Her har det vært styr idag - pus ble angrepet av noe eller noen igår og måtte til dyrlegen idag.
Så nå er det smertestillende og antibiotika på stakkar lille blåøyde

Kjempekoselig bilder du viser .
legger meg til som følger hos deg.

ønsker deg en flott dag :)
klem anita s

lovecountrychabbychicstyle sa...

grattis med dagen imorra og tusen takk for flott hilsen til meg:)) ønsker deg en super fin dag:)) jeg hadde det knall med venner og familie og veldig fint vær:)) fikk masse flott som jeg skal vise frem på bloggen senere, når tida strekker til;)

klem fra Lillan

salige lavendel sa...

Lykke til med festen =) Det var så mange lekre bilder her hos deg i dag!! God natt og sov godt. klem fra Ann-Helen

Rebecka sa...

G R A T U L E R E R med dagen. Håper du hadde en vellykket og hyggelig fest :O)

Ha en fortsatt strålende dag!

Klem Rebecka

merethe sa...

Bare flotte bilder av nydelige ting. GRATULERER MED DAGEN DIN I DAG. Flott å være Junibarn ;)

Irén sa...

Gratulerer så masse, masse med dagen, Elin! Håper du koser deg og nyter dagen - den er din :-)

Så masse fint å se hod deg. Du er så flink atte ;-) Lenge siden jeg har surfet i blogglandia. Er visst på tide med litt oppdatering ser jeg...

Bursdagsklem fra meg :-)