onsdag 23. juni 2010

Utfordring..

Jeg har fått en utfordring av Hilde med denne flotte bloggen.
Utfordringen går ut på å si 6 positive ting om meg selv, og deretter finne et bilde av meg selv som jeg er fornøyd med. Deretter skal jeg sende den til 6 andre.
Dette her er faktisk litt av en utfordring da. Jeg har aldri vært flink til å si positive ting om meg selv. Men samtidig så tror jeg det er litt viktig å kunne fundere litt over det også. Er vel ganske prega av janteloven som Irina skrev så fint om i går.
Men her kommer det:

  1. Jeg er veldig opptatt av at de jeg er glad i skal ha det bra.

  2. Jeg er kreativ. Og den kreativiteten dukker gjerne opp 0530 en lørdag eller søndags morgen. Godt jeg også er et a-menneske.

  3. Jeg er en god lytter og har masse empati for de som trenger det.

  4. Jeg kan ikke fordra egoistiske mennesker som tråkker på andre for å få det som de vil og som faktisk gir blanke f i at de gjør det.

  5. Jeg er effektiv og får gjort masse på en gang. Også når jeg slapper av. Ikke noe problem å ha strikketøy og data samtidig som jeg ser på tv;)

  6. Er av den formening at en kan alt som en vil. Noen ganger trengs det bare litt mer jobb for å få det til.
Det var det. Måtte ha mange tenkepauser her gitt. Hihihi.. Så var det bilde.

Hihihi... Heksa selv. Nå var det vel ikke meningen at jeg skulle vise et bilde hvor jeg er kledd ut (ja, jeg er faktisk det) men jeg er faktisk ganske fornøyd med dette bildet.
Jeg har lyst til at noen bloggvenner skal fortelle noen positive ting om seg selv også da. Derfor så sender jeg utfordringen videre til disse bloggerne:

Og husk nå jenter at det er valgfritt:)
Jeg henger litt igjen med kommentarer kan jeg se. Har hatt en smule bloggtørke. Men kommer sterkere tilbake.
Ha en flott St. hans feiring alle sammen!!

post signature

9 kommentarer:

Elin med Draumesidene sa...

Synes du er skjønn! Også som heks... Finaste komplimentet eg har fått, er når ein elev meinte at eg hadde blitt brent som heks på 1600-t.... Vi hadde o-fag, og lærte at det var sterke, vakre damer som sa akkurat det dei meinte, som ofte vart heksedømt... Rødme! :) At han som sa det var 13 år, gjorde det heile berre søtt!

Eg veit at du er ei flott dame, at du er ærleg, og at du står på for det du trur på. Det var slik vi vart kjent!

Får sjå om eg tør å ta denne utfordringa? Er ikkje heilt sikker...

Tusen takk for at du alltid overauser meg med skryt og nydelege kommentarar!!!

Ha ein flott Jonsok, som vi seier her i området! :)

STOR klem,
Elin :)

Hverdagen vår sa...

Hei vennen:)
jeg tar utfordringen, tror jeg, må nok ha en tenkepause jeg også, ikke lett å finne 6 gode ord om seg selv;)
Ja ikke sant gangen ble bedre, nå må jeg bare få malt så blir det enda bedre.
Drar på strikkecafe i kveld har ingen tradisjon med å feire den på dagen så her tar vi "den dagen" til lørdag, men skogstur og bursdag ved tjernet til en av A sine gode venniner, så skal vi til Oslo om kvelden.

Ha en fin dag, her i heimen venter vi fortsatt på sommeren....

Klem fra Eli

bea sa...

:D har akkurat blitt utfordret på annet hold.. nesten samme.. det får duge :))

ha en toppers feiring i dag .. klem fra mæ og hilse dansken:))

Min Quilte krok sa...

Stiligt bilde:-)
Ja her er det lite sommer:-(
Har bevilget meg 1 uke husmor ferie på hytta med sy maskina. (Fint sy maskin vær)
Ha en fin st hans kveld
Klem

Jannickes Hjemmekos. sa...

Flott bilde av deg, Elin - utkledd, eller ei. Jeg må tenke litt gjennom om jeg skal ta utfordringen, men takk for at du tenkte på meg. Ha en fin dag. Klem fra meg

irina sa...

heisann og Hoppsann..leeeenge siden snuppa :) har DU det bra ?? jeg har ikke vært her på lenge. Hvordan går det med adopsjonen ??

Superstor klem fra Irina

Irén sa...

Hei på deg, Elin, eller Heksa, hihihi

Digger det bildet av deg, det er stilig! Ganske så spooky ;-)

Om jeg tør ta utfordringen, hmmm... får gnage litt på den.

Håper du hadde en alldeles strålende Bloksberg-feiring (St. Hans)

Go'klem fra meg

Jannicke sa...

:o) kjekt å lese om deg, Elin! Det er viktig og godt å kunne fremheve sine positive sider en gang i blandt!! Vi kvinner er alt for lite flink til det...
Syntes bildet av deg var kjempestilig!Gøy å se nærbilde!

Jeg har også bloggtørke...
har hatt en fryktlig slitsom uke (men kjekk uke).. oppstart i ny jobb, oppussing på sommerhus osv osv...

Ønsker deg en fortsatt fin helg,
håper du har det bra, på alle måter.

Klem J.

Crinoline sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen hos meg.Jammen er du effektiv. Ikke alltid så lett å si noe positivt om seg selv...