onsdag 2. juni 2010

NIB sin utfordring...

For første gang så tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på en av disse utfordringene jeg også.
Stilleben kan jo være så mangt. Jeg tok meg en liten runde rundt i huset. Det var liksom litt å velge mellom da;) Men jeg måtte visst ut for å finne mitt bilde.
Det eneste som er nyinnkjøpt her er Margeritten. Og stillebenet mitt er ganske tilfeldig satt sammen.
Melkejungen (liker det best på dansk jeg) har vi fått etter svigermor. Zinkpottene har vi fått av tanta til min kjære. Herr og fru Stein har en kompis av oss i Danmark laget til oss. Lyktene fikk jeg i bursdagspresang for et par år siden, og feiekosten fant vi på hytta til svigerfar da vi tømte der. Skiltet har jeg fått av herlige Bea.
Om jeg skal komme med noen tips angående stilleben, så vil jeg si:
Sett sammen det som betyr noe for deg, og som du kunne tenkt deg å hvile blikket på. Ingen grenser for hva en kan bruke.
Selv bruker jeg, som de fleste som kjenner meg litt nå sikkert har fått med seg, mye personlige og arvede ting. Og blandet med litt hjemmelage ting så er jeg fornøyd jeg. Ingen kan si at jeg er dyr i drift i hvert fall;)

Nå gjenstår det å se om jeg klarer å legge ut dette inne på NIB.
Ha en flott sommerdag dere som titter innom meg.

post signature

21 kommentarer:

vårt lille hjem sa...

Nydelige bilder, me like ♥

lisje astrid's husblogg sa...

LEKKERT!

God onsdag:)
Klem frå Astrid♥

salige lavendel sa...

Godt å høre at du har begynt å venne deg til gjerdet! Fine bilder du har tatt.

liven sa...

et koselig stilleben du har laget til her Elin!!
Et koselig bidrag som du såklart må sende inn...skal kikke etterpå jeg.....

ønsker deg en fortsatt fin dag og en solfyllt junimåned :o)
Klem!!

Sisselshverdag sa...

Flotte stillben hos deg :) Nydelig som alltid.

Ha en koselig onsdag :)

Ellinor sa...

Så fint du har det :)

Elin med Draumesidene sa...

Kjempefint! Lurt å ta bilder ute. Trur nok at mitt bidrag blir for ordinært. Lykke til kjære du! :)

God klem frå Elin :)

merethe sa...

Koselige ting du har satt sammen ute på trappen din. :) Det er sant det du sier at man kan sette sammen ting man er glad i ..osv.
Flotte bilder du har tatt. Ha det trivelig. Klem fra Merethe

bea sa...

herlig !! ser i allefall UT som sommer hos deg:))

kos dæ..klem fra mæ

Anita S Home and Wine sa...

kjemefint !!

flotte bilder

Jannickes Hjemmekos. sa...

Flott, Elin - synes du skal legge det ut på NIB. Jeg skal også legge ut et bidrag på NIB. Lykke til. Klem fra meg

Jannicke sa...

You go girl!

Lykke til :o)

Klem J.

Synnøve sa...

Nydelige bilder,Elin.

Klem

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min.

Hespe sa...

Hei på deg!
Så kjempefine bilder du deltar med på NIBs stilleben utfordring! Gøy med disse utfordringene, se mange ulike vinklinger på oppgaven, og få drøssevis med inspirasjon :o) Selv deltar jeg med bilder fra et tidligere innlegg. Hi, hi - lykke til, til oss begge...:o)

Ha en fin uke videre!

Klem fra Hildegunn

salige lavendel sa...

Hei på deg Elin! Takk for bestillingen din! Vil du være så grei å sende meg navn + adresse på saligelavendel@yahoo.com ? Jeg mailer deg tilbake =)klem fra Ann-Helen

Livs Lyst sa...

Lykke til i konkurransen da!!

Liv

Landlige Hjem sa...

Dette var utrolig lekkert!:)
Nydelig steilleben bidrag!♥
Flott med tips .)
Nydelig blogg du har, jeg linker til siden min så er det lettere å følge deg :)
Ønsker masse lykke til og en nydelig dag ønskes også :)
Klem Anki

Landlige Hjem sa...

Så koselig at du også bor på Romerike :) Ja nå er det bare å nyte varmen og sommeren :)
Tuusen takk for søte ord :)
Så du maler du også, så gøy!!:)
Hva slags bilder maler du? Jaaa, legg gjerne ut, koselig det synes jeg.) Gøy å se andres kunst og kreativiteter synes jeg! Alle har vi vår stil og måter vi gjør ting på, synes det er gøy å ha sin egen, da blir bildene best :)
Nå må jeg fortsette husarbeidet, snart hente knøttene i bhg her.
Ha en knallfin ettermiddag! Vi blogges :)
Klem Anki

Jatte sa...

Så fint♥

Koselig blogg du hadde også,
Lykke til.
Klem fra Jatte♥♥

Villmarkstausa sa...

Flott bidrag.Lykke til;-))
Nå må jeg ta meg en runde inne hos deg for å se om jeg har gått glipp av noe.
God helg!

Glassveranda sa...

Hei herlige du!! :)) Herlige bilder du presenterer som vanlig, og masse lykke til! :)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glasssevranda.