onsdag 16. juni 2010

Kjærlighet....

Kjærlighet....

Våryre mennesker og dyr.
Øyne som skinner om kapp med sol og stjerner...
Kjærlighet kan være så mangt. Det kan være kjærlighet til en livspartner, til barna dine, de verdifulle dyrene våre, livet...
Jeg har en søster som flyr rundt på en rosa sky med stjerner i øynene - nyforelsket og glad.
Jeg har en bror og svigerinne som sender ømme kjærlighetserklæringer til hverandre over Facebook - fremdeles like nyforelsket.
Og jeg har en danske som ringer meg hver dag når jeg er på jobb. Ikke fordi han har så mye å si.
Bare for å høre stemmen min:))
Kjærligheten finner man vel egentlig overalt. Og det hender at man finner den på nytt. Noen ganger så finner en ut at kjærligheten egentlig har vært der hele tiden. En har bare ikke sett den. Jeg føler en dyp kjærlighet til familien min, vennene mine og mine to små katter. Og jeg får en nyforelska følelse i magen noen ganger når jeg finner noe virkelig fint i et interiørblad:) Samme følelse kan jeg få dersom jeg blir ordentlig fornøyd med et av mine mange prosjekter.
kjærlighet og lykke går hånd i hånd. Og lykkelig er jeg når de jeg er glad i har det bra.

 Jeg er lykkelig for å ha funnet mannen i mitt liv, og at vi venter på kjærlighetsbarnet vårt.
Er dere lykkelige jenter? 

"Det er bedre å ha elsket og tapt, enn aldri å ha elsket"

Oscar Wilde
post signature

14 kommentarer:

wenche sa...

Så fint et innlegg du har skrevet, ble skikkelig glad her jeg sitter å leser:) Kjærligheten er stor,og er nok rundt oss på alle måter som du sier:)

Nydelige bilder du viser også:)

Ønsker deg en flott dag:)

bea sa...

joda vennen.. er nok lykkelig innimellom alle slagene :)) herlige bilda!!!!

blir kort her i dag.. mye å gjøre:))
hils din kjære.. klem fra mæ

Ellinor sa...

Herlig innlegg :)
Jepp, jeg er lykkelig :) Og jeg har en gubbelille som sender kjærlighetserklærings-sms hver dag i lunsjpausen sin, og det har han gjort i 8 år nå :)

vårt lille hjem sa...

Nydelige ord og vakre bilder ♥

lovecountrychabbychicstyle sa...

heisann

jeg er bare innom på snarvisitt og ville bare si hei;)

klem Lillan

merethe sa...

¨Ja kjærlighet i livet er viktig å ha. :) Har en strålende mann som viser at han bryr seg om. :)OG en herlig søskenflokk. Nydelig innlegg Elin. :)

Familien Furu sa...

Det var et herlig innlegg :)
Jeg er ikke lykkelig sånn at jeg går med kleshenger i munnen lykkelig hele tiden, men jeg føler meg lykkelig over det jeg har og det jeg har fått mer enn en gang om dagen :)

Ønsker deg en fortsatt herlig onsdag :)
Klem klem

Jannicke sa...

..et flott innlegg - det er så kjekt du har det bra! Rørende og skjønt at din kjære ringer deg hver dag.. for å høre stemmen din. Det sier mye om han!
Vel, slik er ikke min kjære... men han viser likevel at han er glad i meg. På sin måte :o) Kjærlighetserklæringer kan være så mangt... :o)
Og lykkelig er jeg!!

God klem til deg!

J.

Elin med Draumesidene sa...

Kjærligheten er tålmodig,
kjærligheten er velvillig,
den misunner ikke, skryter
ikke, er ikke hovmodig.
Kjærligheten krenker ikke,
søker ikke sitt eget, er
ikke oppfarende og gjemmer
ikke på det onde. Den
gleder seg ikke over urett,
men har sin glede i sannheten.
Kjærligheten utholder alt,
tror alt, håper alt, tåler alt.

Paulus til korinterene

Dette la eg inn på bloggen min i sidekolonna, natta til i går. Eg har fått lære at kjærleiken ikkje alltid er så lett å sjå, heller ikkje å forstå. Men at han er der, har du rett i. Vi må berre ta oss tid til å pleie han...

Nydelege bilder du viser!
Ha ein fin kveld!
Klem frå Elin ♥ ♥ ♥

-Mia- sa...

Godt skrevet, som alltid!! Er så deilig med sommer og sol, det blir jeg glad av! Alt blir så mye lettere om sommeren! :-) Og jeg er superheldig som har en god familie og alt jeg trenger, det er fort å glemme hvor heldige vi er, så det er godt å lese et sånt gla-innlegg!! Tusen takk-du er til stor inspirasjon! Klem

Synnøve sa...

Så kjempefint innlegg.
Nydelige bilder også.
Her er det mye sykdom og andre alvorlige hendelser,så jeg er ikke så lykkelig og glad som jeg bruker og være. Men en må tro det blir bedre etter hvert.

Klem Synnøve
Ser du er på FB du også:)

M sa...

Hei snupp!!
Tusen takk, for et kompliment. Skjønt innlegg..!!
Og gratulerer med overstått bursdag.
Så fint du har gjort det hjemme hos deg, jeg er imponert...
Og spennende med beibisen som er "på vei"....det er kjærlighet det..
Stor klem, M

atinybitofheaven sa...

Så nydelig skrevet... ♥

Ønsker deg en god helg :)

gode klemmer

bea sa...

tusen takk vennen for den herlige kommentaren.. noen ganger vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal skrive.. det blir enten for mye skryt eller tafatt men jeg vil jo gjerne vise frem stolheta vår:))

derfor er det godt å få slik respons.. det varmer og jeg slipper å føle meg dum som har laget innlegget.. du forstår hva jeg mener ?

her går det nesten i ett.. gubben klarte å komme opp denne uka for å være med på avslutning og bursdag i morgen.. men bryllupet til sønnen neste helg må A og jeg gå alene i..
vi har ikke hatt så mye kontakt med ham men føler at vi må stille der.. ellers hadde vi reist ned søndag vi også..

skal være der hele juli og pakke ned og vaske.. har leid ut huset fra 01.sept.. for 1 år.. så får vi se hva vi gjør..

vi lar alt stå i 'butikken' har ikke bruk for det her.. blir sikkert å holde garasjesalg men det meste beholder vi.

du får ha en deilig helg og kose deg med dansken:) masse klemma fra mæ