fredag 18. juni 2010

God helg til dere:))

I helgen skal vi ha besøk av verdens beste nieser:)
Bare synd at det ikke er meldt godvær. Hadde håpet på å få vært mest mulig ute. Men vi får bare gjøre det beste ut av det. Litt såing skal vi nok få til for det. Har lovet at vi skal innom Plantasjen og kjøpe frø.
I morgen så er planen å grille pinnebrød og pølser. Har bedt opp et vennepar med barn. Så dersom det er kaldt og ruskete ute så får vi bare pakke oss inn med jakker og pledd. Godt vi har overbygget tak som også er høyt oppe. Hehehe..
Og med dette nydelige bildet vil jeg bare få ønske dere alle dere jenter en
riktig god helg!
Søstre
Bildet har jeg funnet her.

Og sånn helt på tampen her. Moro å se at jeg har fått noen nye følgere de siste dagene:))

post signature

10 kommentarer:

Lise Kathrine sa...

Riktig god helg, Elin!
Det hørtes koselig ut med besøk og grilling. Sånt husker ungene lenge.

Vi skal i bryllupsfest i helga og snuppa skal sove borte for første gang. Det går nok bra- blir vel verst for oss tenker jeg.

Håper vi sees på kafè før sommeren!
Klem Lise

bea sa...

æ kommer åsså.. har ikke smakt pinnebrød på hundre år:))

klem tell dokker:))

Familien Furu sa...

Det høres ut som dere har en koselig helg i vente :)

Selvom det er meldt dårlig så må vi jo håpe at de har tatt feil :) Det ville jo ikke vært første gang ;)

Kos dere masse masse!
Klem klem

Synnøve sa...

Så koselig helg dere for med besøk og grilling.
Håper værgudene står dere bi:)
Her virker det som det er høst.

Klem

Irén sa...

Hei på deg, kjære Elin!

Kos dere masse med de skjønne niesene deres. Pnnebrød og pølse høres snadder ut :-)

Nydelig bilde foressten.

Go'helg-klem,
Irén

Hilde sa...

Det ligger en liten utfordring til deg i bloggen min. :-)

God helg!

M sa...

Tusen hjertelig takk for din kommentar, det er det såreste som har skjedd meg....jeg valgte likevel å publisere det, selv om jeg var redd for å støte kristne bloggevenninner!!!!!
Det er mye trøst i gode ord som dine!!!!!
Jeg håper du har kost deg masse med tantebarn, god klem, M

Jannicke sa...

Håper du hadde en toppers helg, med grilling og godvær!
Du må jo være verdens snilleste tante!

Klem til deg. J.

Jannickes Hjemmekos. sa...

Håper dere hadde en fin helg, til tross litt dårlig vær(?) Ønsker deg en fin St.Hans-feiring. Klem fra meg

bea sa...

hallo der.. må bare innom for å høre at alt er i orden..

klem fra mæ